« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
خطیب نماز جمعه لنده عنوان کرد:
امام جمعه لنده گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این است که چرا با وجود تغییر دولت همچنان بحث گرانی و تورم وجود دارد در جواب باید گفت که دولت سیزدهم میراث دار خیلی از ضعف‌ها شکاف های عمیق است و کشور را در شرایط سخت تحویل گرفته است.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر  لنده با رعایت دستورات بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل برگزار شد.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه لنده گفت:بسیج در سایه فکر متعالی امام خمینی( ره )و به تاسی از اجداد طاهرینش پایه گذاری شد.

وی افزود:نهاد مقدس بسیج برای مردم ما شمیم خوش معنویت به همراه دارد و وجود این نهاد با ارزش لرزه به اندام دشمنان انداخته است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:بسیج فقط یک واژه نیست بلکه یک فرهنگ و تفکر است و در سایه همین تفکر سالهاست که توطئه‌های دشمنان خنثی می شود.

امام جمعه لنده تاکید کرد:نهاد مقدس بسیج بر اساس اقتضائات زمان و در فرصت‌های مختلف و در همه صحنه ها حضور فعال داشته است.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطر نشان کرد:دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال کم کردن معنویت در بین جوان‌ها و مردم است به همین خاطر بسیج باید برای تقویت معنویت برنامه و فعالیت داشته باشد.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:دشمن با استفاده از ضعف‌های اقتصادی به دنبال سیاه نمایی و القای آینده ای تاریک برای مردم است اما به فضل الهی با صبر انقلابی و جهاد اقتصادی آینده بهتری در انتظار ما خواهد بود.

امام جمعه شهر لنده در مورد شرایط کشور گفت:یکی از دغدغه‌های اصلی  مردم این است که چرا با وجود تغییر دولت همچنان بحث گرانی و تورم وجود دارد در جواب باید گفت که دولت سیزدهم میراث دار خیلی از ضعف‌ها شکاف های عمیق است و کشور را در شرایط سخت تحویل گرفته است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:جریان هایی به دنبال مقایسه دولت جدید با دولت قبل هستند در حالی که مقایسه عملکرد چهار ماه با ۸ساله منصفانه و منطقی نیست.

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد:خیلی از مشکلات ریشه در تصمیمات گذشته دارند و زمان لازم است تا بتوانند این خلائها را پر کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:دولت جدید قدم های خوبی را در ارتباط با مردم برداشته و امیدواریم برکات آن را با گشایش اقتصادی و بازآفرینی اعتماد در سایه مدیریت بهتر ببینیم.


خبرنگار:بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: