« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
در نشست شورای مسکن استان تشریح شد:
شهرداران از فرصت پیش آمده برای تغییر مبلمان شهری استفاده کنند مبادا حلبی‌آباد احداث شود که متاسفانه یاسوج از این حیث وضع خوبی ندارد...
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سید علی احمدزاده در نشست شورای مسکن با تاکید بر استفاده از فرصت پیش آمده برای احداث مسکن اظهار کرد: شهرهای یاسوج، باشت و سی‌سخت با کمبود زمین مواجه هستند لذا پیشنهاد می‌کنیم دستگاه‌ها و نهادها،اراضی بلااستفاده خود برای ساخت مسکن را در اختیار قرار دهد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصویب طرح جامع شهرهای یاسوج و دهدشت در شورای عالی شهرسازی و معماری  افزود: شهرداران این دو شهر از فرصت پیش آمده برای تغییر مبلمان شهری استفاده کنند مبادا حلبی‌آباد احداث شود که متاسفانه یاسوج از این حیث وضع خوبی ندارد.

وی با تاکید بر استفاده از معماری ایرانی اسلامی در ساخت طرح نهضت ملی مسکن گفت: اعتبارات خوبی به شهرداری یاسوج اختصاص دادیم اما کاری صورت نگرفته و مشاهده نمی‌کنیم حتی یک جدول رنگ‌آمیزی شده باشد تاسف‌آور است که با این همه اعتبار خوب کاری صورت نگرفته باشد.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت پیش‌آمده در طرح نهضت ملی مسکن برای تغییر مبلمان شهری شهرهای استان استفاده شود، گفت: دهدشت و گچساران از شهرهای مهم استان است  و توصیه می‌کنیم ساخت مسکن در این دو شهر آغاز شود تا عقب نمانند.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ۷۰ هکتار زمین اوقاف و امور خیریه در منطقه مختار نزدیک یکی از میدان‌های گازی و اختصاص این زمین به نهضت ملی مسکن گفت:  برای انجام یک کاری، کار مثبت دیگری را نسوزانیم، میدان نفتی مختار ابر پروژه‌ای است که وزارت نفت قول مساعد انجام آن را داده است.

وی به فرسوده بودن ساختمان دستگاه‌های استان اشاره و عنوان کرد: نیاز توسعه استان در آینده دیده  شود چون پولی برای خرید زمین نداریم فرصت‌های توسعه دستگاه‌های دولتی از بین نرود.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود مسکن ازدواج جوانان به تاخیر افتاده و خانواده‌ها با معضلات فراوانی مواجه شده‌اند، گفت: دولت پای کار است دستگاه‌ها مکلف هستند پای کار بیایند و هر چه امکانات دارند از زمین و سایر امکانات را در اختیار استان قرار دهند،دستگاه‌های خدمات‌رسان و همه پای کار بیایند.

وی بیان کرد: گیر و دارهای اداری نباید موجب تاخیر در کارها شود که از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.هیچ دستگاهی نباید در کارش تاخیر باشد هر دستگاهی اعلام شد سریع کارش را شروع کند.

 احمدزاده با بیان اینکه به فکر احداث شهر و شهرک جدید در اطراف یاسوج باشیم، گفت: کارخانه قند زمین های زیادی دارد و بررسی کنید اگر فضایی در اطراف بشار دارند برای ساخت مسکن اختصاص داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: