« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده؛
به همت قرارگاه محورمیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده 5دستگاه سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوار شهرستان لنده اهدا شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در اولین روز از هفته بسیج و به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده 5دستگاه سیستم صوتی به مدارس آموزشی محروم و کم برخوردار شهرستان لنده اهدا شده است.


سرهنگ روح الله ویسی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این سیستم ها به مدارس محروم و کمتر برخوردار شهرستان تعلق گرفته، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود یعنی تامین امنیت و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی ؛تامین سلامت مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا و  رفع نیازهای فرهنگی را در راس کارها و برنامه های خود قرار داده است که در همین راستا 5دستگاه سیستم صوتی شامل آمپلی فایر به مدارس آموزشی کم برخوار شهرستان لنده اهدا شده است.


در ادامه مدیران مدارس ضمن تبریک هفته بسیج از حمایت های مادی و معنوی سپاه پاسداران نسبت به دانش آموزان و مدارس تقدیر و تشکر نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: