« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
واکنش مسئول بسیج دانشجویی استان به ماجرای تپه دم مالی سروک و کارخانه قند یاسوج در نشست با اصحاب رسانه؛
نشست خبری مسئول بسیج دانشجویی استان در تپه دم مالی سروک شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛مسعود پرهیزگاری در نشست با اصحاب رسانه که در تپه دم مالی سروک شهرستان بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه را در مکانی برگزار می کنیم که همواره مورد مطالبه دانشجویان بسیجی  بوده است.


وی گفت: مطالبه گری یکی از برنامه های جدی دانشجویان است این تپه دمالی است که ۲۷ سال قبل همزمان با سفر رهبر انقلاب قرار بود ۲۵۰۰ خانه در کشور برای نیازمندان ساخته شود.که قرار بود ۲۳۰ خانه برای نیازمندان در این منطقه اسکان پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه فتح با اشاره به اینکه؛ بعد از ۲۷ سال هنوز هیچ کاری انجام نشده و جوانانی که آن زمان باید خانه دار می شدند اکنون پیر شده اند و هیچ اتفاقی رخ نداده است گفت: بنیاد مسکن حتی اسامی صاحبان اراضی را اعلام نمی کرد، اما در چند سال اخیر کمی پیش رفته ایم.


پرهیزگاری گفت: تنها یک خانه در این محل ساخته شده و نیاز است زیرساخت کار سایر مالکین فراهم شودو مسئله مهم این هست که چرا بنیاد مسکن مشکلات جاده را حل نمی کند وزیرساخت های آب ،برق گاز در این مکان فراهم نمی شود.
 
وی بیان کرد : ۲۷ سال بلاتکلیفی مایه شرمساری مسولان ماست که دستور رهبر انقلاب هنوز بر زمین مانده است، دستگاه قضا ورود و کمک کردند اما نیاز است بیشتر کمک و همراهی کنند.


پرهیزگاری از جمله این مشکلات را وجود معارضین محلی بیان کرد و گفت:  کم کاری های بنیاد مسکن در تحقق این موضوع قابل مشاهده است و کار جدی انجام نشده است. هیچگونه زیرساختی در این مکان وجود ندارد که مردم بتوانند در این محل خانه بسازند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان از اجرای ۱۸ برنامه شاخص هفته بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: پروژه دیگری که همواره مورد مطالبه دانشجویان بوده است و تا حدودی موفق بوده اند اما زمانی شرایط مطلوب است که کارگران به کار برگردند.



وی افزود: خیلی از قطعات کارخانه قند یاسوج به سرقت رفته و ما انتظار داریم با افرادی که خیانت در امانت کردند برخورد شود و منتظریم قوه قضاییه این ماجرا را حل کند.
 
پرهیزگاری در خصوص پروژه هایی که زیست بوم را دستخوش تغییر کند گفت : انتظار داریم مسولان شفاف سازی کنند باید منافع و مضرات پروژه ها را مطرح کنند ،اگر موضوعی مطرح است با دلیل بیایند و مخالفان را قانع کنند .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: