« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
بسته خبری پنجمین روز هفته بسیج در بویراحمد ؛
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که در پنجمین روز از هفته بسیج در شهرستان بویراحمد روی داده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سوم آذرماه 1400 در شهرستانهای بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.


گسیل خدمات گروهای جهادی به مادوان سفلی

سرهنگ محمد سعادت از گسیل خدمات گروه جهادی شهدای بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد به منطقه کمتربرخوردار مادوان سفلی خبر داد.

وی افزود : همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج گروه جهادی شهدای بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی رایگان به مردم منطقه کمتر برخوردار مادوان سفلی بویراحمد را آغاز نمودند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان در حاشیه این مراسم گفت؛ این گروه جهادی در عرصه های مختلف از جمله اتحادیه مکانیک خودرو، اتحادیه آرایشگران،  اتحادیه صافکاران، اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل، اتحادیه جوشکاران،  اتحادیه بنگاه داران و هتلداران،اتحادیه تعمیر کیف و کفش، اتحادیه تعمیر لوازم خانگی، اتحادیه قنادان، اتحادیه رستوران داران و سایر اتحادیه ها به صورت رایگان به مردم مادوان سفلی بویراحمد خدمات رسانی خواهند کرد .

سرهنگ پاسدار محمد سعادت افزود؛ با توجه به وظایف ذاتی سازمان بسیج اصناف و دستورات اکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت برگزاری اردوها جهادی در مناطق محروم و آشنا کردن جهادگران با متن جامعه و مشکلات مردم اقدام به برگزاری این اردوی جهادی یکروزه در منطقه کمتر برخوردار مادوان سفلی کردیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف ۲۲ اتحادیه دارد، افزود؛ گروه جهادی شهدای اصناف کهگیلویه و بویراحمد در بحث توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان،  خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت و ده ها عرصه دیگر به فعالیت می پردازد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت؛ شبکه مویرگی کاسبان امین در سراسر کشور شکل گرفته و در سطح استان نیز راه اندازی شده است که در این شبکه کاسبان مورد اعتماد و امین شناسایی و کالا های ستاد تنظیم بازار از جمله گوشت، روغن، برنج، شکر و سایر اقلام اساسی توسط این کاسبان با نظارت بازرسان افتخاری بسیج اصناف در بازار توزیع و بدست مصرف کننده می رسد.

سرهنگ سعادت به انعقاد تفاهم نامه ۱۳ ماده ای بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت؛ در این تفاهم نامه بکارگیری و ساماندهی نیروهای مردمی در امر نظارت و بازرسی در بازار از مبدا تا مصرف یعنی تمام فرایند تولید ، نگهداری و توزیع را شامل می شود.

وی ابراز داشت؛ این قرارگاه به نام شهید حاج صادق امانی مزین شده است و لذا نیروهای بسیج و نیروهای مردمی که از طرف سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان در امر نظارت و بازرسی معرفی می شوند به سامانه های مرتبط از جمله سیمبا (نظارت صمت سازمان حمایت ) ، سماسط( تامین جوجه یک روزه در مرغداری ها  ) ، سمام ( مجوز راه اندازی مرغداری ها ) ، بازارگاه ( تامین نهاده مرغداری ها ) و سامانه ۱۲۴ گزارشات و شکایات مردمی دسترسی دارند.


اهدای خون بسیجیان ورزشکار ناحیه یاسوج  در هفته بسیج

جمعی از بسیجیان ورزشکار ناحیه یاسوج در پنجمین روز از  هفته بسیج به صف اهداکنندگان خون پیوستند.


برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بمناسبت هفته بسیج با همکاری کانون بسیج ورزشکاران ناحیه یاسوج وهیئت کشتی استان با حضور ۱۰۷ کشتی گیر و اهدای جوایز و لوح تقدیر به نفرات برتر به پایان رسید.


افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

نمایشگاه آثار تجسمی شامل عکس،نقاشی و خوشنویسی به همت بسیج هنرمندان سپاه فتح و با همکاری انجمن تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرستان هنرهای زیبا در یاسوج افتتاح شد.

این آیین عصر امروز با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح و جمعی از هنرمندان و  مسئولان فرهنگی و هنری استان در دبیرستان هنرهای زیبای یاسوج برگزار شد.  

جانشین سپاه فتح استان در مراسم افتتاح نمایشگاه هنری تجسمی هنرمندان بسیجی با تبریک هفته بسیج و روحیه هنرمندان بسیجی پشتوانه معنوی انقلاب محسوب می شود گفت: هنر تراز انقلاب اسلامی هنری است  که اصالت خودش را از انقلاب اسلامی گرفته باشد و سبب تعالی انسان می شود.

سرهنگ مثنوی با بیان اینکه نقاشی، موسیقی می تواند سبب تعالی انسان شود، گفت: آفرینش هنر خداوندی است امروز بسیج هنرمندان پرچمدار هنر انقلابی و اتصال کننده هنر به انقلاب است و الگوی آن شهید آوینی است.
وی با بیان اینکه هفته بسیج از هنر انقلابی و الگوهای هنری مانند آوینی تجلیل می شود، گفت: برای همه هنرمندان بسیجی و انقلابی برای پیشبرد ارزش های انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد نیز درا حاشیه این مراسم گفت؛ به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه آثار تجسمی شامل عکس،نقاشی و خوشنویسی به همت بسیج هنرمندان سپاه فتح و با همکاری انجمن تجسمی اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی و هنرستان هنرهای زیبا در یاسوج افتتاح شد.

ربیع الله اصالت فر افزود؛ در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر هنری از آثار هنرمندان بسیجی استان در معرض عموم قرار گرفته است.

وی ابراز داشت؛  این نمایشگاه تا پایان آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و عصر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب در هنرستان هنرهای زیبای یاسوج واقع در خیابان بلوار مطهری جنب کتابخانه امام علی علیه السلام یاسوج پذیرایی علاقه مندان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: