« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر ۶ ماه یکبار جشنواره روابط عمومی‌ها برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، عبدالعزیز تقی‌زاده در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن حکیم جرجانی برگزار شد، روابط عمومی‌ها را مهره‌های اصلی تبلیغ دانست و گفت: روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌های اجرایی است و جایگاه آنها باید رفیع‌تر از آنچه که هست باشد.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در بیان یک واقعیت و کار انجام شده افراط نشود از طرفی هم در رساندن پیام به مردم کم‌کاری صورت نگیرد، گفت: در عصر ارتباطات جایگاه روابط عمومی‌ها باید بهتر دیده شود.

وی با بیان اینکه صادقانه و با حفظ اخلاق برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته انقلاب اسلامی بیان شود، گفت: روابط عمومی‌ها دارای چند بعد هستند یک بعد آن اطلاع‌رسانی، بعد دیگر همراهی و در کنار مردم بودن و بعد سوم نگاه به ساختار دستگاهی است که در آن مشغول هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود از تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه روابط عمومی‌ها خبر داد و گفت: با نگاه ویژه‌ای که استاندار به جایگاه روابط عمومی‌ها دارد امیدوارم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی همه سازمان‌ها دعوت شدند و کسانی که حضور نداشتند بازخواست می‌شوند، ادامه داد: هر ماه نشست‌هایی به میزبانی دستگاه‌های مختلف برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را هر ۶ ماه یکبار برگزار و بهترین ها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

تقی‌زاده از تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه‌هایی در حوزه روابط عمومی‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر جشنواره، روابط عمومی‌ها ۶ ماهه ارزیابی می‌شوند و  برترین‌ها در نشست‌ شورای اداری معرفی می‌شوند.

تقی‌زاده با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی در حوزه روابط عمومی‌ها گفت: یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی‌ها تکریم خبرنگاران است.


وی با اشاره به تغییر مدیریتی ادارات استان گفت: بعد از تغییر و تحولات مدیریتی باید جایگاه روابط عمومی‌ها برای مدیران به خوبی تبیین شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جلسات تخصصی با حضور متخصصین علم ارتباطات و جلسات عمومی ویژه روابط عمومی خبر داد و گفت: جلسات عمومی با موضوع آگاهی از شرایط سیاسی اجتماعی و جلسات حوزه اخلاق و دین برگزار می‌شود.

تقی‌زاده بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی رفاهی به شرط هم‌افزایی دستگاه‌ها برای مدیران روابط عمومی تدارک دیده شده است.


تقی‌زاده از بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خطاب به روابط عمومی حاضر در این نشست، گفت: فارغ از نگاه سیاسی و سلیقه‌ای می‌توانیم روابط عمومی‌های مقدری باشیم.

تقی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین ارزیابی روابط عمومی‌ها تکریم خبرنگاران است، گفت؛ از نقد خبرنگاران مبتنی بر صدق و اخلاق حرفه‌ای نهراسید بلکه استقبال کنید، ضمن اینکه جلسه مشترکی با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

گفتنی است مجموعه دانشگاه علوم یاسوج، بانک‌های سپه و مهر ایران در برگزاری این نشست هم‌اندیشی مشارکت کردند.


 همچنین در پایان این نشست برخی از مدیران روابط عمومی‌ها به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین