« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
گزارش تصویری؛
مراسم استقبال از چارچوب درب باب المهدی (عج ) حرمین شریفین امام هادی (ع ) و امام حسن عسکری (ع ) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوجمراسم استقبال از چارچوب درب باب المهدی (عج ) حرمین شریفین امام هادی (ع ) و امام حسن عسکری (ع ) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در یاسوج برگزار شد.


 این مراسم امرروز ساعت 14 از مقابل پادگان صاحب الزمان به صورت خودرویی آغاز و تا میدان امام حسین علیه السلام یاسوج ادامه یافت.


سپس در ادامه این مراسم از ساعت 15 با حضور مسئولان و قشرها مختلف مردم از میدان امام حسین ع شهر یاسوج تا دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان رو به روی گلستان 1 برگزار شد.


در این آیین معنوی مداحان اهل بیت کربلایی مهدی رضایی و کربلایی احسان شیخی به مرثیه سرایی پرداختند.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: ساخت درب باب المهدی حرم مطهر امامین عسکریین به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است که کار ساخت آن در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود .


حسن حکمتیان افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده ساخت این درب باید در طول دو سال انجام شود که بخشی از این زمان سپری شده و تا شش یا یکسال آینده تکمیل می شود و برای نصب به شهر سامرا در عراق منتقل خواهد شد.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این امر معنوی می توانند کمک های خود را به  شماره کارت بانکی این ستاد 5859837000484697 واریز و در فرایند ساخت این درب مشارکت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: