« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار؛
آیین گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری   آوای رودکوف از یاسوج؛ در ادامه این آیین از 11 پرستار نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 120 پرستار نمونه استانی و 21 پرستار نمونه کشوری تجلیل شد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیویه و بویراحمد ضمن تبریک روز پرستار گفت: نقش بی بدیل پرستاران در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بر کسی پوشیده نیست و زحمات این قشر قابل ارزش گزاری نبوده و نخواهد بود.

سید جواد هاشمی ادامه داد: با توجه به چالش‌ هاي بي‌ شمار پيش روي نظام بهداشت و درمان به ویژه در اپیدمی کووید 19 نقش پرستاران بیش از پیش نمایان شده و امید است بتوانیم در راستای حل مشکلات این قشر گام برداریم.


همچنین در ادامه رئیس دانشگاه عوم پزشکی یاسوج ضمن تجلیل از پرستاران استان کهگیلویه و بویراحمد و تبریک این روز گفت: جایگاه و حرفه پرستاری در تأمین و حفظ سلامت جامعه بسیار پررنگ و بنیادی است.

دکتر پرویز یزدان پناه تصریح کرد: برای کامل شدن پروسه درمان، خدمات مراقبتی پرستار برای بیمار بسیار مهم است بنابراین بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی مرهون صبر، ایثار و تلاش بی وقفه این عزیزان است که امید واریم بتوانیم بخش کوچکی از این زحمات را جبران کنیم.


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن گرامی داشت روز پرستار خاطر نشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 2 هزار پرستار مشغول به ارائه خدمت هستند که از این تعداد یک هزار و 750 پرستار در بخش های دولتی مشغول هستند.

کمال الدین بهروز جمشیدنژاد با اشاره به اینکه 65 درصد نظام سلامت را پرستاران تشکیل می دهند، افزود : با توجه به نقش مهم و کلیدی پرستاران در خط مقدم درمان و نظام سلامت، رفع چاش های این قشر نیز باید در اولویت قرار گیرند.


وی ابراز داشت: از استان کهگیلویه و بویراحمد 21 پرستار در سطح کشوری به عنوان پرستار نمونه شناخته شده اند که این برای اولین بار بوده و بی نظیر است.

وی اضافه کرد: 120 پرستار به عنوان نمونه استانی انتخاب و امروز به نمایندگی از همه این عزیزان 11 نفر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


به گزاش وب دا: این آیین با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونین درمان و توسعه دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: