« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛وحید جاوری از فعالان سیاسی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی انتصاب سرهنگ مهدی غلامی نژاد به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر عزیزم جناب آقای سرهنگ مهدی غلامی نژاد

با اهداء سلام و صلوات بر محمدو آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)
با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی را از سوی رئیس سازمان بسیج کشور به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی­ شک فرامین رئیس سازمان بسیج کشور در حکم انتصاب جناب­عالی به ارتقاء و اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تعمیق و حفاظت از ارزش­های انقلاب اسلامی و همچنین گسترش هسته­‌های مقاومت و هم­ افزایی سازنده تر با مجموعه سازمان­ه‌ای نیرو‌های مسلح، اهمیت آن سازمان مردمی و انقلابی را مشخص می نماید و امیدوارم با توکل بر خداوند متعال، استمداد از ائمه معصومین (علیهم السلام) و شهدای والامقام و همکاران متعهد و مخلص در آن ناحیه مقاومت بسیج، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی شما و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و تحقق آرمان­‌های والای انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی­عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

باتشکر
وحید جاوری
فعال سیاسی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: