« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
عصر امروز؛
مراسم لاله های روشن به منظور گرامیداشت یاد و نام دانش آموز شهید خسرو تقی زاده در دبیرستان ام البنین شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از لنده ؛مراسم لاله های روشن به منظور گرامیداشت یاد و نام دانش آموز شهید خسرو تقی زاده در دبیرستان ام البنین شهرستان لنده برگزار شد.


فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم گفت:هر جا یادی از شهدا می کنیم‌ در زندگی ما تاثیر گذار است.وی افزود:اکثر قریب به اتفاق شهدا  و شاید همه آنها به اطاعت از ولی فقیه و رعایت پاکدامنی و عفت و حجاب تاکید داشتند.


سرهنگ ویسی در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان ام البنین تاکید کرد: رعایت عفت و حجاب و پاکدامنی می تواند رضایتمندی برای خانواده ها و همچنین رضایت خداوند متعال را در پی داشته باشد.


فرمانده سپاه لنده داشتن معنویت و اخلاص در عمل را از ویژگی های بارز شهدا دانست و افزود:شهدا  به همه عوامل مادی در دنیا پشت و پا زدند.


گفتنی است این مراسم با حضور خانواده شهید تقی زاده و بسیج دانش آموزی لنده برگزار شد و در پایان جوایزی به دانش آموزان مسابقات قرآنی اهدا گردید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین