« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
در اثر بیماری نوپدید کرونا:
دبیر خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در طول دو سال اخیر و در اثر بیماری نوپدید کرونا، ۳۲ هزار میلیارد تومان خسارت به بخش گردشگری وارد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سید محمدکاظم خلدی‌نسب، در نشست کارگروه گردشگری و خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: به طور یقین تداوم این روند میزان خسارات را افزایش می‌دهد.

دبیر خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان کرد: به منظور برای تامین سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نوروز 1401، پیگیر مقدمات پذیرش مسافر هستیم.

وی از بروز خسارت 6 هزار و 900 میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری از اسفند 98 تا اردیبهشت 99 خبر داد و اذعان داشت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی تا مرداد سال گذشته خسارت وارد به بخش گردشگری به 11 هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

وی به طراحی و اعلام دستورالعمل پروتکل سفر هوشمند اشاره کرد و متذکر شد: در حالیکه آماده پذیرش مسافران با 50 درصد ضریب اشغال مکان‌های گردشگری هستیم؛ برای پذیرش گردشگر خارجی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: بخش گردشگری این دیار همچون استان‌های شمالی کشور دیده شود.

کیامرث حاجی به نقش اثرگذار توسعه گردشگری بر کاهش بیکاری پرداخت و اضافه کرد: وجود کمترین خدمات گردشگری در پیست اسکی کاکان، نشان یکی از نشانه‌های آشکار کمبود زیرساخت‌های رفاهی در اماکن گردشگر پذیر کهگیلویه و بویراحمد است.
مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: