« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
آوای رودکوف؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل پروژه های عمرانی استان نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم است .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور برگزار شد.


احمد زاده ؛ کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران است

سید علی احمدزاده در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران است در همین خصوص مدیرانی جهادی، انقلابی و همسو با دولت به وزارت‌خانه‌ها و سازمان معرفی کردیم اما برای انتخاب آنها تعلل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان در بخش گردشگری، آب، نفت و گاز، معادن و سایر حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید که از دولت سیزدهم می‌خواهیم به کمک استان بیاید و در این زمینه جدی ورود کند.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور و برخی اعضای دولت در نهم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: اعتباراتی خوبی در این سفر برای استان مصوب شد، انتظار ما این است که مساعدت ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات عمرانی به استان شود.

چانه زنی موحد برای پروژه پاتاوه_ دهدشت

در ادامه حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به تاخیر تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: نیاز است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری را تزریق کند.

حسینی پور رفع مشکل بیکاری در گچساران را خواستار شد

سید ناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت هم در این دیدار خواستار توجه ویژه دولت برای رفع مشکل بیکاری این دو شهرستان شد.

روشنفکر ؛یاسوج نیازمند حضور سرمایه گذاران است

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون گفت: سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو، هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.

 رئیس جمهور دولت لایحه بودجه ۱۴۰۱ را بر مبنای عدالت و توسعه متوازن و هدف‌گذاری رشد ۸ درصدی تنظیم کرده

 آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که مجامع نمایندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس حضور داشتند  گفت: امروز وظیفه همه ما آن است که آنقدر با صمیمیت و دلسوزی کار کنیم که گره‌ها از زندگی مردم باز شود؛ راه دیگری نداریم. اگر امروز که مردم نسبت به حل مشکلات امیدوار شده‌اند، این اتفاق نیفتد دیگر چه زمانی مشکلات حل خواهد شد؟

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه عدالت بنا به فرموده امیرالمؤمنین در توصیف وسیع‌ترین موضوع اما در اجرا سخت‌ترین کار است، تصریح کرد: دولت لایحه بودجه ۱۴۰۱ را بر مبنای عدالت و توسعه متوازن و هدف‌گذاری رشد ۸ درصدی تنظیم کرده و برای اجرای عدالت عزم جدی دارد، اما این کار بدون کمک مجلس شدنی نیست.

دکتر رئیسی با اشاره به سخنان برخی نمایندگان درباره بودجه تکمیل طرح‌های سفر استانی گفت: پیگیری اجرای مصوبات استانی بر عهده معاونت اجرایی رئیس جمهور است اما شما نمایندگان نیز پیگیر اجرای مصوبات باشید. البته با اختیار و استقلال بیشتری که به استانداران داده خواهد شد در کنار صندوق‌های پیشرفت و عدالت که قرار است در استان‌ها تشکیل شود، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای برنامه‌های ضروری در استان‌ها تسهیل و تسریع می‌شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: در سفرهای استانی اعضای دولت به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند تا مسایل همه استان مورد توجه قرار گیرد، اما اگر مسأله‌ای در نقطه‌ای از یک استان مورد غفلت قرار گرفته، حتما به معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارجاع داده شود تا در صورت لزوم مورد توجه قرار گرفته تا پس از بررسی در مصوبات سفر استانی لحاظ شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بر آغاز نشدن پروژه‌های جدید تا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام بویژه در شرایط اقتصادی فعلی اصرار داریم و در وضعیت فعلی اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش درباره عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از سوی صنایع و وزارتخانه‌ها، اظهار داشت: در این زمینه عملکرد دستگاه‌ها بویژه وزارت نفت قابل توجه می‌باشد.

دکتر رئیسی در ادامه در پاسخ به سخنان نمانیدگان درباره موضوع تقسیمات کشوری، تصریح کرد: پیشنهادات زیادی در این باره وجود دارد که به وزیر کشور تأکید شده این موارد با سرعت بیشتری بررسی و تعیین تکلیف شوند. همچنین تأکید کردم که در رسیدگی به این موضوع حساسیت‌های محلی به شکل دقیق مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور درباره کثرت مهاجرین افغانستانی بویژه در استان فارس و مسایل ناشی از آن، گفت: همانطور که در سفر به استان یزد گفتم ایجاد ساز و کاری متناسب که بتواند به مسایل مختلف میلیون‌ها مهاجر مقیم و اتباع دیگر کشورها رسیدگی کند در دستور کار قرار دارد و تشکیل سازمان مهاجرین در دستور کار دولت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هر سه استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس از ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری برخوردار هستند، بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تاکید و تصریح کرد: این موضوع در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: