« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تهدید های اسرائیل مبنی بر حمله به ایران گفت:این تهدید ها بیشتر شبیه یک طنز می باشد. و اگرچه این تهدیدات دور از انتظار و نشدنی است اما جمهوری اسلامی با برگزاری مانور پیامبر اعظم پاسخ قاطعی به آنها داده است.

حجت الاسلام محمودی اصل با تقدیر از نیروهای مسلح گفت:رزمایش پیامبر اعظم لرزه بر اندام غرب و صهیونیست ها انداخته و اثر روانی تهدید را خنثی کرده است.

امام جمعه لنده با اشاره به سوم دی ماه روز ثبت احوال گفت:این نهاد از ادارات خیلی قدیمی ما تعریف می شود ؛ ۱۰۳سال عمر دارد و با ۶۰نهاد مرتبط است و به مجاهدان خاموش معروف است.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: در آستانه یوم الله ۹دی هستیم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت سالروز خنثی شدن نقشه پیچیده سال ۸۸که بیگانگان برای سرنگونی جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد:فتنه ۸۸در امتداد انقلاب های رنگی بود که در کشورهای مختلف قبل از ما انجام شده بود و هدفشان این بود که حکومت های مردمی که همسو با غرب نیستند از پای در بیاورند و حکومت های همسو با نگاه خود را بر سر کار بیاورند و به این شکل منافع خود را تامین کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:حماسه ای که ملت در سال ۸۸خلق کردند و آثار و پیامدهای آن امکان هر نوع تحرکی را از فتنه گران و آشوب گران را سلب کرده است. محمودی اصل از همه مردم و مدیران  خواست برای گرامی داشت این روز مهم و یوم الله پای کار بیایند.


مردم نگران و بلاتکلیف هستند؛استاندار وضعیت مدیران و شهردار لنده را تعیین کند

امام جمعه لنده با اشاره به مشکلات شهرستان گفت:مردم نگران و بلاتکلیف هستند ، شهردار هنوز مشخص نشده انتظار این بود که شورای شهر بهتر و جدی تر عمل می کرد و از آن طرف  از استانداری هم انتظار می رفت در بازه زمانی معمول و کمی پاسخ استعلامات را می داد.

خطیب جمعه لنده تاکید کرد:چیزی که مسلم است این است که شان مردم حفظ نشده و به آنها بی احترامی شده است و مردم حق دارند زودتر آن هم با یک انتخاب درست این موضوع نهایی و حل شود.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان ضمن انتقاد از تاخیر در انتخاب مدیران گفت:متأسفانه چیزی که همه آنرا مشاهده می کنند بلاتکلیفی بوی اختلاف و اعتراضات  است که زیبنده مردم ما و شهرستان ما نیست .

امام جمعه لنده در پایان از استاندار خواست مدیرانی انتخاب شوند که در مسیر آرمان‌ها و مدافع  حقوق مردم باشند و  هر چه سریعتر تکلیف مردم را در این زمینه و انتخاب شهردار روشن شود و قضیه بیشتر از این طول نکشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین