« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
در نشست مدیرکل اموربانوان استانداری با جمعی از مسولین خواهر بسیج دانشجویی عنوان شد:
کمبودتوجه به نیازهای اولیه زنان از قبیل نبود یک مکان فرهنگی ، ورزشی ویژه و درشان بانوان استان ، آسیب های خوابگاه های خودگردان ، امار بالای دختران با تجرد قطعی ، عدم استفاده از ظرفیت صنایع دستی تولیدی زنان استان از جمله مواردی بود که در این نشست هم افزایی مطرح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،طی نشستی که به دعوت مدیرکل اموربانوان استانداری با تعدادی از مسولین خواهر بسیج دانشجویی برگزار شد پیرامون مسائل و مشکلات جامعه زنان و دختران استان بحث و گفت و گو شد.


صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری ضمن توضیح در جهت اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی مسولیت خود عنوان کرد ، تلاش های خوبی در جهت رفع مسائل حوزه زنان داشتیم اما مشکلی که با آن روبرو هستیم محدود بودن اختیارات ، عدم تخصیص ردیف بودجه و در دست نداشتن بودجه مستقل است که ما را با مشکلات زیادی روبرو می کند و تا به الان سعی شده با رایزنی های مختلف هزینه های لازم برای دفتر را تهیه کنیم.

مرضیه صداقت جانشین خواهر بسیج دانشگاه یاسوج نیز با اشاره به اینکه مدیرکل امور بانوان استانداری دارای نقشی نظارتی است و نه اجرایی گفت : ما نیز انتظار نداریم مدیرکل امور بانوان در همه امورات به عنوان عامل اجرایی ورود کند اما باید تنظیم کننده و ملزم کننده دیگر ادارات و نهادهای دارای اختیارات و بودجه کافی باشد به صورتی که ما اثر فعالیت در حوزه زنان را به عینه در جامعه استانی مشاهده کنیم. لزوم داشتن نگاه علمی و پژوهش محور جهت حل مشکلات حوزه زنان ، کمبودتوجه به نیازهای اولیه زنان از قبیل نبود یک مکان فرهنگی ، ورزشی ویژه و درشان بانوان استان بخصوص شهر یاسوج ، آسیب های خوابگاه های خودگردان ، امار بالای دختران با تجرد قطعی ، عدم استفاده از ظرفیت صنایع دستی تولیدی زنان استان از جمله مواردی بود که در این نشست هم افزایی مطرح شد و درخواست جلسه ای رسمی جهت ارائه آسیب شناسی ، معرفی مسائل احصاشده و ارائه راهکارهای پیشنهادی با حضور استاندار محترم ، معاونت های دخیل و مدیرکل اموربانوان را در فرصت نزدیک دادند .

جانشین خواهر بسیج دانشگاه یاسوج همچنین درجهت شفاف سازی صحبت مطرح شده در روز دانشجو پیرامون تخصیص بودجه میلیاردی در بخش دیشموک افزود : یکی از مهم ترین خصلت های مطالبه گری آن هم در بسیج دانشجویی رعایت اصل تقوا در کنار ارائه نقد منصفانه است. در سال ۹۸ طی جلسه ای که پیرامون مسئله طلاق با حضور مسئولین رده بالای استانی داشتیم معاونت سیاسی امنیتی وقت استانداری بیان داشت مبلغ  ۱۴ میلیارد  برای بحث اسیب های اجتماعی در استان اختصاص داده شده است و بنده با استناد به این خبر در روز دانشجو مطالبه گر فعالیت های صورت گرفته با مبلغ فوق شدم.

گفتنی است مبلغ  مورد نظر در خبر معاون استاندار، به ریال آورده شده بود که در جلسه روز دانشجو به اشتباه به تومان باز نشر داده شد که در همین جا اصلاح می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: