« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
با حضور جمعی از مسولین انجام شد:
نماینده ولی‌فقیه، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج و مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) با خانواده‌های تعدادی از ایتام و بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج و مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) با خانواده‌های تعدادی از ایتام و بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج دیدار کردند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: دیدار با ایتام و سرکشی از خانواده‌های آنان یکی از اقدامات این نهاد، به‌منظور ارتقاء سطح معیشت، بررسی مشکلات ایتام و همچنین حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌هاست.

وی تصریح کرد: در این دیدار بررسی و رفع مشکلات و نیازمندی‌هایی ازجمله اجرای طرح‌های اشتغال، مشاوره و راهنمایی، احداث و اجاره مسکن مددجویان در دستور کار قرار گرفت و جهت برطرف شدن آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.

مبشری بیان کرد: علاوه بر اهدای سبد غذایی، کارت هدیه تمثال سردار شهید سلیمانی نیز به خانواده‌ها اهداء شد.

وی تصریح کرد: 4950 خانوار با جمعیت 12 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و ماهیانه دو میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌معیشت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 703 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این اداره هستند که 276 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند و همه آن‌ها حامی دارند.
 
مبشری افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری یک میلیارد و 684 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

وی ضمن تقدیر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: از همه خیران و نیکوکار دعوت می‌کنیم جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir   اقدام کنند.

مبشری افزود: شماره‌گیری #۰۷۴۸۸۷۷ با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: