« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
سرپرست دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفا استان عنوان کرد:
رجب پور خاطر نشان کرد: قطع به یقین کم هزینه ترین و مؤثرترین شیوه مدیریت بحران ها، آمادگی و دور اندیشی و اقدامات پیشگیرانه است و باید بر روی این مساله و همچنین بیمه کردن تاسیسات بعنوان یکی از موارد موثر به جد کار شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان، سرپرست دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفا ضمن گرامیداشت 5 دی ماه ؛ سالروز واقعه دردناک زلزله بم گفت: در روزنگار کشورمان این روز به نام روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام گرفته است.

خداکرم رجب پور افزود: اهمیت مسائل پیشگیرانه و مقابله هدفمند و موثر بر بلایای طبیعی موجبات این نامگذاری مهم بوده است.

این مقام آبفا استان تصریح کرد: اجرای برنامه های هدفمند بزرگداشت این روز یکی از روش های زنده نگه داشتن، یادآوری و اهمیت دادن به موضوع حیاتی فرهنگ سازی و آمادگی در برابر زلزله و دیگر بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه در زمینه های مختلف است.

وی ضمن مهم توصیف کردن نقش مدیریت در حوادث غیر مترقبه ادامه داد:  یکی از مشکلات اصلی در اکثر رخدادهای طبیعی در کشورمان عدم مدیریت ایده آل بحران بوده به طوری که اقدامات پیشگیرانه و همچنین ایجاد زمینه فکری برای مردم، که زلزله یک حادثه طبیعی می باشد و در چنین مواقعی می بایست به جای ایجاد یک بحران جدید، باید بر زمینه های کاستن و کاهش خسارات و تلفات جانی و مالی تکیه نمود.

رجب پور خاطر نشان کرد: قطع به یقین کم هزینه ترین و مؤثرترین شیوه مدیریت بحران ها، آمادگی و دور اندیشی و اقدامات پیشگیرانه است و باید بر روی این مساله و همچنین بیمه کردن تاسیسات بعنوان یکی از موارد موثر به جد کار شود.

وی اظهار داشت؛ شعار امسال روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی " همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی ملی و محلی با مردم برای کاهش ریسک بلایا میباشد " که ضروریست در راستای تحقق این شعار هماهنگی دستگاههای اداری و همکاری های مضاعف با مردم انجام گیرد، ضمن آنکه در مباحث  مقابله با بلایای طبیعی نمی بایست از آگاهی سازی و آمادگی و رعایت نکات ایمنی و سرعت عمل همراه با آرامش و آموزش همگانی بویژه شروع آموزش از مدارس غافل گردیده و همواره باید افراد خانواده خود را تشویق کنیم تا نکات ایمنی در برابر وقوع زلزله را مورد توجه و عمل قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: