« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
لنده ؛
خانواده سرباز وظیفه مرحوم علی براتی از ابراز همدردی مسئولین و مردم بویژه از برنامه های سپاه ناحیه لنده تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خانواده سرباز وظیفه مرحوم علی براتی طی یاداشتی از  ابراز همدردی مسئولین و مردم بویژه از برنامه های سپاه ناحیه لنده تقدیر و تشکر نمود.


متن این یاداشت که خطاب به فرمانده سپاه ناحیه لنده نوشته شده به شرح زیر است:

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل
فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان لنده

اینک که  مشیت الهی ، پاییزی ترین روزهای زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند جوان رعنا و عاشق پاکباخته اهل بیت(ع) شادروان علی براتی را مظلومانه به پرواز در آورد   و  به ملکوت اعلی فرستاد  و  همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی منتی که جاودانه در جان زندگی‌مان سبز است، را فراموش نکنیم...                                                                                                                                                                                                                                                                                                      بدینوسیله نهایت تقدیر و تشکر خود را از احاد مردم ؛ مجموعه سبزپوشان سپاه، سردار فرماندهی معظم سپاه فتح استان، فرماندهی محترم تیپ 48 فتح  خصوصا حضرتعالی و همه عزیزانمان در سپاه ناحیه لنده به جهت برنامه ریزی منظم و دقیُق  مراسم باشکوه تشییع و تدفین، حضور مکرر و همراهی در کنار ما از لحظه وقوع حادثه تاکنون که سبب شد  بتوانیم بر آنچه تقدیر رقم زده است،تسکین پیدا کنیم، بعمل می آوریم.

امیدواریم در ایامی به دور از غم و رخت سیاه و نغمۀ  عزا، پاسخگوی محبت های شما سروان گرامی باشیم.

ایل کرایی  و خانواده داغدار سرباز وظیفه علی  براتی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: