« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
در نشست ستاد نماز جمعه لنده عنوان شد:
نشست ستاد نماز جمعه لنده به مناسبت 9 دی ماه؛شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه (س) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده؛نشست ستاد نماز جمعه لنده به مناسبت 9 دی ماه؛شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه (س) در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی لنده برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید هدایت  محمودی اصل در این جلسه گفت:اگر در عرصه های مختلف در میدان نبودیم و دچار روزمرگی شدیم و دلسوزان را تنها گذاشتیم روح حاج قاسم از ما راضی نخواهد بود.


امام جمعه لنده  افزود:خواندن وصیت نامه شهدا و حاج قاسم سلیمانی دلها را بیدار می کند وضمن کسب معنویت ولایت مداری را هم به ما یاد می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده  در ادامه گفت:در آستانه ۹دی هستیم که به تعبیر رهبر انقلاب این مناسبت هیچ گاه نباید کم رنگ شود.

محمودی اصل تاکید کرد:عده‌ای به دلیل تعصب کاذب سیاسی و نپذیرفت حق هنوز فتنه ۸۸ را قبول ندارند.


امام جمعه لنده با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹دی گفت:در سال ۸۸اگر سران فتنه پایبند به قانون بودند خیلی از آشوب ها زودتر جمع می شد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل در پایان  گفت: مراسم ایام فاطمیه (سلام الله علیها ) از روز دوشنبه هفته آینده تا شب جمعه در مصلی نماز جمعه برگزار می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: