« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
با حضور فرمانده سپاه فتح برگزار شد:
سردار حمید خرمدل گفت: انقلابی گری مترادف با افراطی گری نیز نیست تندروی و افراطی گری سوغات دشمنان ما است انقلابی گری با محافظه کاری فرق می کند محافظه کاری یعنی تسامح....
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛دوره آموزشی شمس (شاگردان مکتب سلیمانی) با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد سردار حمید خرمدل و جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج ازجمله ریاست دانشگاه یاسوج بهادر کرمی و مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سید مسعود پرهیزگار اجرا شد.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد سردار حمید خرمدل با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: در شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هرکسی به گونه ای می خواست شهید را به نفع خود مصادره کند از مباحث شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی انقلابی گری و ولایتمداری وی است.
سردار خرمدل تصریح کرد: انقلابی گری یعنی دیگران را قضاوت نکنیم؛ ما برای مفهوم انقلابی گری ابتدا باید تعریفی از انقلاب داشته باشیم، هر انقلابی ۳ رکن دارد اول رهبر دوم مردم و سوم یک ایدئولوژی و فرهنگی باشد که بر اساس آن باشد.


وی افزود: انقلاب حرکتی مردمی سریع السیر و بنیادین ساختارهای جامعه توام با خشونت است، در انقلاب همه بنیان های سیاسی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی تغییر می کند؛  انقلاب همه ساختار ها را به هم می ریزد، انقلابی به فردی گفته می شود که ضمن پایبندی به اصول روحیه تحول خواه و پیش روندگی داشته باشد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فرمایشات امام خمینی( ره) اظهار کرد: انقلاب وانقلابی گری ادامه دارد، اصلاح طلبی با انقلابی گری کاملا متفاوت است، در این جبهه تغییرات به شکل روبنایی و آرام صورت می پذیرد که آرمان ها هدف نیست.


سردار حمید خرمدل بیان کرد: انقلابی گری مترادف با افراطی گری نیز نیست تندروی و افراطی گری سوغات دشمنان ما است انقلابی گری با محافظه کاری فرق می کند محافظه کاری یعنی تسامح، انقلابی بر روی اصول خود پافشاری می کند راجع به ولایت که از اصول بنیادین ما است نمی توانیم ذره ای عدول کنیم.

  سردار خرم دل تصریح کرد: ما حق نداریم به کسی که با ما مخالف است بگوییم ضد انقلاب است؛ یک نفر در انقلابی گری نمره وی ۱۰۰  ودیگری ۴۰ است، ما امروز برای پیشرفت نیاز به انقلابی گری داریم؛ امروز ما در منطقه آمریکا را تحقیر می کنیم، ما در اوج عزت واقتدار هستیم.


وی در پایان بیان کرد: اعتقاد به محوریت مردم از پایبندی به اصول است که بخشی از عقب ماندگی ما نشان از فراموشی مردم است، باید در برابر دشمن قاطعیت داشته باشیم ، ما به عنوان سرباز و بسیجی باید قانون مدار باشیم بقیه باید از مصاحبت واخلاق  بسیجی لذت ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: