« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج گفت: برای آگاهی بیشتر از مشکلات مددجویان طرح "مفتاح‌الجنه" در این شهرستان اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دبیر جبهه فرهنگی استان، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج و مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) با تعدادی از خانواده های تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این خصوص گفت: دیدار با خانواده های تحت حمایت وایتام و بررسی مشکلات آنان یکی از اقدامات این نهاد، به‌منظور شناسایی استعدادها وارشاد وراهنمایی و فرهنگ سازی و راهنمایی وتشویق به باورهای دینی واعتقادی و تشویق به اشتعال وتوانمندی انان موجب ارتقاء سطح  معیشت،  و همچنین حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌هاست.


مصیب حیدری با بیان اینکه قریب به ۵۰۰۰ خانوار و ۱۲۰۰۰ نفر از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج برخوردار هستند، گفت: در قالب این دیدارها ضمن بررسی مشکلات تعدادی از خانواده ها با هدف فرهنگ سازی و دعوت همه مدیران ومسئولین وبرطرف نمودن مشکلات نیازمندان زمینه تشویق وحضور همه نیکوکاران وفرهنگ سازی لازم فراهم میشود.

وی ضمن تقدیر وتشکرازدبیر جبهه فرهنگی استان ودبیرآستان قدس رضوی از خیران،مسئولین فرهنگی ومدیران فعال   نیکوکار دعوت نمود جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم ویا معرفی یک نفر اتصال حامی یابی را گسترش دهند تا کام ایتام محروم از نعمت پدر یا مادر ویا نیازمندان را شیرین کنندواز گسترش آسیبهای اجتماعی جلوگیری کنند. 

وی تصریح کرد: در این دیدار بررسی و رفع مشکلات و نیازمندی‌هایی ازجمله اجرای طرح‌های اشتغال، مشاوره و راهنمایی، احداث و اجاره مسکن مددجویان در دستور کار قرار گرفت و جهت برطرف شدن آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.


حیدری با بیان اینکه: علاوه بر اهدای سبد غذایی، کارت هدیه تمثال سردار شهید سلیمانی نیز به خانواده‌ها اهداء شد.

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر 648 حامی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه یک را حمایت می‌کنند، افزود: در سال جاری 171 حامی به حامیان طرح اکرام کمیته امداد منطقه یک یاسوج اضافه شد که بعضی از آن‌ها سرپرستی 200 یتیم را پذیرفتند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون همه ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج دارای حامی هستند، تصریح کرد:بحمدالله در ماه رمضان امسال با رایزنی وتلاش حوزه اکرام وایتام بیش از ۵۰۰ نفر از ایتام وفرزندان محسنین حامی دارشدند اما تلاش ما براین است که حداقل  هر یتیم وفرزند محسن توسط   ۱۰ حامی  کفالت تا مشکلات انان کمتر شود. حیدری گفت؛ حامیان نیکوکار این اداره در سال جاری یک میلیارد و 684 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی کمک کرده‌اند.


رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: از همه خیران و نیکوکار دعوت می‌کنیم جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم و پرداخت ماهیانه مبلغ 50 هزار تومان حامی ایتام شوند. در پایان شماره همرا مسئول ایتام آقای دارابی  ‏‪0917 343 2371‬‏ منطقه یک یاسوج را برای پذیرفتن سرپرستی یک یتیم ویا معرفی به بستگان و دوستان خود اعلام وگفت سعی کنیم اخرین نفر نباشیم تا این چرخه حامی یابی با فرهنگ سازی ادامه وان شاءالله با گسترش  باقیات وصالحات زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نماییم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: