« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی محورهای یاسوج شیراز و یاسوج بابا میدان که در پی بارش برف و باران مسدود شده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛کیامرث حاجی زاده با اعلام این خبر ، اظهار داشت: در پی بارش برف و باران در سطح استان محورهای یاسوجشیراز و یاسوجبابا میدان مسدود شد که با تلاش و همت بی وقفه راهداران و کارکنان پلیس راه ، این محورها بازگشایی شد.


 وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد بدون مشکل و گره ترافیکی خاصی در این دو محور در حال انجام است، گفت: با توجه به سرمای هوا لازم است رانندگان همواره با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و حتما از سالم‌ بودن تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه خود مطمئن شوند و سپس شروع به حرکت کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تاکید کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش نزولات آسمانی و لغزنده بودن سطح محورهای مواصلاتی استان، می‌طلبد رانندگان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.


گفتنی است‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر شهری استانداری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری،سرپرست، معاونین، مدیران و کارکنان زحمتکش اداره کل راهداری استان،جانشین فرماندهی پلیس راه و کارکنان پلیس راه در این محورها حضور یافته و با کمک به مأموران خدمات رسان در محل‌ های ذکر شده زمینه بازگشایی محورها را فراهم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: