« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
در خطبه های نماز جمعه لنده عنوان شد:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت: در آستانه فاطمیه دوم قرار داریم ضمن تسلیت و لزوم  حفظ حرمت این ایام، جدیت هیئات مذهبی ،مداحان و مبلغین را برای عاشورایی برگزار کردن مراسم فاطمیه ضروری است.

وی افزود:شهادت سردار سلیمانی به عنوان یک حادثه تاریخی و یک نقطه روشن ثبت شد .

محمودی اصل تاکید کرد: ایرانیها به خودشان افتخار می کنند که مردی از یک روستای دور افتاده بر می خیزد و با تلاش و مجاهدت به چهره درخشان و قهرمان امت اسلامی تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: مردم به خاطر شجاعت، صداقت و تواضع، شیفته شخصیت کامل حاج قاسم سلیمانی شدند.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد : ما اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلها و ابوالمهدی المهندس و دیگر نيروهاي مقاومت را اقدامی وحشیانه غیر انسانی و مجرمانه می دانیم و به جد خواهان رسیدگی به این عمل جنایت کارانه و اجرای عدالت هستیم.

خطیب نماز جمعه لنده از برگزاری مراسم شهادت حاج قاسم در روز دوشنبه عصر در مصلی نماز جمعه خبر داد و گفت: این مراسم در راستای ادای دین به اسلام، انقلاب اسلامی و خون شهدا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محودی اصل گفت: مسئولان ما هم باید روش حاج قاسم را برای شیوه مدیریتی خود انتخاب کنند و ما امروز به مدیرانی از جنس صداقت حاج قاسم، تعهد و مردمی بودن  آن نیاز داریم.

امام‌جمعه لنده تاکید کرد: امیدواریم در ترکیب مدیریتی جدید بیش از پیش این ویژگی لحاظ شود و طعم مدیریت انقلابی بیشتر به کام مردم بنشیند.

وی با اشاره به روز جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی معنایش این است که در این عرصه جهادی صورت گیرد و زمینه بهروه وری را برای کشاورزان بیشتر و آسانتر کند .

امام جمعه لنده گفت:بدون شک زحمات زیادی کشیده شد ولی باید اعتراف کرد هنوز راه نرفته زیاد داریم.

وی ضمن تشکر از بنیاد علوی در زمینه کشت گیاهان دارویی،و دیگر خدمات این نهاد گفت:خدماتی صورت گرفت اما تا نقطه هدف فاصله داریم که انتظار می رود مدیران این عرصه تا از این دیرتر نشده برای پیشرفت کشاورزی و ایجاد شغل و درآمد علاجی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: