« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
مصیب حیدری خبر داد:
در آستانه شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جلسه بزرگداشت یاد خاطره آن بانوی بزرگوار و سردار سلیمانی و یاران باوفایش صبح امروز در محل نمازخانه کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ابتدا بعد از قرائت زیارت عاشورا  رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی ،ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران بزرگ اسلام گفت ؛ هریک از انسانها آرامش خود را در چیزی جستجو می‌کنند ،بعضی در ثروت اندوزی بعضی در تفریح و سرگرمی عده ای با کوهنوردی و ورزش ، بعضی هم با تجملات وتعلقات دنیوی وخوراک وپوشاک اما انسانهای بزرگ آرامش خود را در کمک و مساعدت و آرامش به دیگران بدست می آورند ، سردار سلیمانی از انسانهایی بود که آرامش خود را در امنیت ،آسایش و آرامش دیگران احساس میکرد و به همین سبب  جان خود را در راه خداوند برای  امنیت و آرامش و آزادی دیگران فدا کرد و به واسطه همین از خود گذشتگی وعرق شدن در انوار الهی خداوند  این سردار ویارانش را محبوب قلبهای آزاده قرار داد .


مصیب حیدری با یاداوری اینکه حاج قاسم با دادن جان وخون خود با ابر قدرت ها و دشمنان بشریت مبارزه  کرد و به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید و به میهمان مولایش حضرت ابا عبدالله الحسین شتافت،اما ان شاء الله همه ما بتوانیم با الگو برداری از این شهید والامقام وهمه شهدای ایران اسلامی حافظ ، رهرو راه آنان باشیم وبا تلاش وکوشش وخدمت صادقانه شرمنده شهدا نشویم .حیدری در پایان گفت؛ خوش به سعادت چنین انسانهایی که با ارتباط معنویی که دارند ترسیم کننده راه خود هستند ورستگار میشوند  روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

 در ادامه سردار مثنوی نیز در این مراسم صمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)وتسلیت شهادت سردار سلیمانی ویارانش گفت؛ ویژگی‌های سردار را به عنوان یک شاخص برای همه مدیران ذکر کردویادآور شد که حاج قاسم در تمام مدت  ناشناخته بود و با شروع جریان مقاومت شخصیت حاج قاسم نمود بیشتری پیدا کرد. 


جانشین سپاه فتح استان گفت؛  از  چالش‌های جدی در انقلاب اسلامی این است که در تراز انقلاب اسلامی مدیران جهادی با تفکر حاج قاسم  تربیت شود. مثنوی یادآور شد حاج قاسم از مدیران  تراز انقلاب اسلامی بود که علاوه   بر آن پرورنده  مدیران زیادی هم بود. 

وی از ویژگی‌های مهم حاج قاسم را ولایتمداری ایشان برشمرد و گفت ؛  حاج قاسم گوشش به فرمان  آقا بود و یک معلم اخلاق بود ، آدم ها را صدا نمی‌زند مخالف برخورد سیاسی بود  و همه را به دامن انقلاب دعوت میکرد. شاخص برای حاج قاسم مقام معظم رهبری بود و همه سختی‌ها را به جان خریده برای اینکه نظام اسلامی به سلامت جلوتر رود، از حیثیت نظام و انقلاب دفاع می‌کرد و انقلابی گری به ترکیب در اصول انقلاب بود واهل دیدن و رسانه‌ای شدن نبود شخصیت حاج قاسم بیشتر بعد از شهادتش شناخته شد و نیاز است که تمام ابعاد شخصیت حاج قاسم را رسانه ای کرد واین کار چندین سال طول می کشد.  حاج قاسم استراتژیک جهان اسلام را گسترش داد و به تعبیر حضرت آقا هم ملتی ترین و هم امتی ترین شخصیت جهان اسلام شده به تعبیر حضرت آقا شهادت شهید سلیمانی به مراتب برای دشمن خطرناک تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: