« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
دادستان شهرستان بهمئی خبر داد
عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی از دستگیری 4 نفر در درگیری های روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر افزود: در پی درگیری های اخیر در شهرستان بهمئی، 4 نفر از مخلان نظم عمومی بازداشت و دستورات سریع و قاطع جهت دستگیری متهمین متواری صادر گردید.

وی تصریح کرد: برخی افراد از طریق تیراندازی در درگیری های روزهای اخیر در شهر لیکک موجب سلب آسایش و آرامش ساکنین و عابرین پیاده شدند و شهروندان از این وضعیت نگران بودند که با دستورات بموقع و اجرای دستورات و اقدامات پلیسی و رصد دقیق محل مخفی شدن ،متهمین دستگیر و با قرار متناسب راهی زندان شدند.

حبیبی منش با هشدار به مخلین نظم و امنیت بیان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن هم باشد.

دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد: ان شاءالله در اسرع وقت پرونده های تشکیل شده در این خصوص تکمیل و جهت صدور حکم قاطع و اثرگذار به دادگاه شهرستان بهمئی ارسال خواهد شد.

 حبیبی منش تشریح کرد: بارها تذکرات لازم در خصوص حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و استفاده از سلاح و شرکت در درگیری و نزاع دسته جمعی داده شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه امنیت زمانی پایدار می باشد که مردم محور باشد و مردم نسبت به این موضوعات حساس باشند الذ از مردم شریف شهرستان بهمئی خواستارم جهت تامین امنیت کما فی سابق همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و هرگونه اطلاع و اخباری در خصوص نگهداری سلاح و استفاده از آن را به مراجع انتظامی یا به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اعلام نمایند. 

حبیبی منش در پایان باید از زحمت های فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و حضور میدانی ایشان و همکاران زحمت کش انتظامی قدردانی و تشکر می نماییم.

خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: