« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
به گزارش خبرنگار آوای رودکوف از لنده ؛مراسم دسته روی و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از جلو سپاه ناحیه لنده به طرف مصلی نماز جمعه برگزار شد.


در این مراسم مداحان به مرثيه سرایی و عزاداران در رثای شهادت بانوی دو عالم به عزاداری پرداختند.


حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در اجتماع عزاداران بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)گفت:آنچه مسلم است در طول تاریخ همیشه جبهه حق و باطل وجود داشته است.


وی افزود:عده‌ای با داشتن بصیرت و معرفت لازم عاقبت به خیر شدند و عده ای هم که اسیر وسوسه های شیطانی و مظاهر گمراه کننده دنیوی شدند،عاقبت به شر شدند. 


حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:در وصف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باید به  قرآن و بیانات اشرف مخلوقات عالم و امامان معصوم نگاه کنیم.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تاکید کرد:حضرت فاطمه زهرا (س) با تمام وجود از ولی زمان خود پیروی می کرد و حاج قاسم سلیمانی هم نمونه بارز ولایت پذیری بود و اگر این دو شخصیت را دوست داریم باید راه و روش آنها را دنبال کنیم.


در پایان این مراسم اطعام فاطمی که هر ساله به همت کربلایی عبدالرسول محمدی از خیران شهرستان  و با حمایت دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی و کمک همشهریان فراهم می شود به تعداد ۲۰۰۰نفر توزیع و همه عزاداران از غذای نذری استفاده کردند.

فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: