« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛
امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستانهای گچساران وباشت در عملیاتی مشترک جان مرد۳۲ ساله را در ارتفاعات کوه خامی نجات دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سید امان اله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از نجات جان مردی۳۲ ساله در ارتفاعات کوه خامی خبر داد.


جهانبین افزود:ظهر روز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵ بنا بر گزارش مردمی و تماس فرماندار شهرستان باشت  مبنی بر گرفتار شدن فردی  در ارتفاعات خامی در روستای  کوهسرک  تیم عملیات امداد و نجات کوهستان شهرستانهای باشت و گچساران در عملیاتی مشترک، ضمن  هماهنگی   با  مرکز کنترل  ۱۱۲  وارد منطقه شدند که بعد از پیمایش نزدیک به ۲ ساعت به محل گرفتار شدن مرد ۳۲ ساله  رسیدند و با انجام عملیات راپل واستفاده از تجهیزات تخصصی کوهستان و ایجاد کارگاه طبیعی طناب و  و بالاکشی و... جهت دسترسی و تثبیت ورهاسازي مصدوم و انتقال آن به نقطه امن اقدام نمودند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: مرد گرفتار شده  دچار گرفتگی عضلانی و ضعف و بیحالی بود و پس از دسترسی و تثبیت و کمک های اولیه به پایین دست ارتفاعات  انتقال داده شد . عملیات  در ساعت ۱۹ به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: