« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
حادثه،
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان از تصادف زنجیره ای ۳۴ خودرو سنگین و سواری به دلیل عدم رعایت سرعت در مه گرفتگی در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛دکتر رمضان احدی با اظهار نگرانی از این وضعیت پیش آمده و با عرض تسلیت به خانواده های عزا دار این حادثه افزود: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای و برخورد ۳۴ دستگاه سنگین و سورای در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهبهان گزارش داده شد.


رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان بیان کرد: در اولین دقایق این حادثه با اطلاعات اولیه در محل حضور رساندم و از نزدیک وضعیت را بررسی و دستورات لازم را جهت آماده باش کلیه امکانات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بالگرد فوریت‌های پزشکی داده شد.

دکتر احدی گفت: در این تصادف که صبح امروز حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه گزارش شده 40 نفر مجروح و4 نفر کشته و 2 تن حال شان وخیم گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در مورد امدادرسانی به مصدومان این سانحه افزود: مصدومان از طریق ۹ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان، به بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان اعزام شدند، همچنین نیروهای اورژانس کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تصادف رسیدند و خدمات امداد و نجات و درمان را انجام دادند.


دکتر احدی ادامه داد: بعد از اقدامات اولیه به کلیه پایگاههای اورژانس شهرستان بهبهان و شهرستانهای همجوار دستور آماده باش داده شد و هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهرستان جهت پذیرش سریع و فوری مصدومین بعمل آمد.

دکتر احدی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از سرعت عمل خوب  فوریتهای پزشکی و نیروهای امدادی تصریح کرد: اقدام سریع و بموقع امداد پزشکی از شدت جراحات و مصدومیت مجروحین جلوگیری و کاسته شد.
خبرنگار : سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: