« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
به همت مهردادکریمی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان انجام شد؛
بیش از 1000 بسته غذایی و پوشاک به همت مهردادکریمی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان میان محرومان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛به همت مهردادکریمی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان ۱۰۰۰سبد کالای مواد غذایی به مردم محروم شهرستان های استان گهگیلویه وبویراحمد اهداء خواهد شد.


وی گفت: این بسته‌های غذایی  شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات ولوازم بهداشتی وپوشاک،کفش واسباب بازی برای کودکان که در بین نیازمندان توزیع می‌شود.


وی یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جریان شیوع کرونا خسارت‌های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.


درادامه مهردادکریمی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل ۱۳ قلم کالای اساسی و بهداشتی وهربسته به ارزش هرکدام ۵۵۰ هزار تومان است، ادامه داد: در مجموع نزدیک به ۵۵۰میلیون تومان اعتبار برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است که قراراست درشهرستان های لنده،دهدشت،دیشموک ومناطق روستایی محروم توزیع شود.


درپایان مهردادکریمی اظهار داشت جمعیت پیشرفت وعدالت محدودیت استانی نداردوتمامی دبیران شهرهای حوزه استحفاظی استان خوزستان بایددرکنار هم برای آبادی ایران اسلامی در دیگر استان های همجوار با دبیران جمعیت پیشرفت وعدالت  فعالیت های بسزایی داشته باشند.


عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: