« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:در طول تاریخ انبیا ،هر چه قدر رهبران آسمانی بشر را نصیحت می کردند،اما در هر زمانی مستکبرینی بودند و هستند که از پذیرش کلام حق امتناع می کنند ‌.


وی افزود:امروز هم در دنیا نگاه آمریکا و غرب از مواضع رئیس و صاحبان دنیا و همه منابع عالم است و می خواهند این گونه با کشورهای دیگر برخورد کنند. 

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:از دیدگاه قرآن برای مقابله با آنها نیاز هست که شکوه و جلال دروغین آنها تحقیر شود، ما این منش را سالها در کلام امامین انقلاب دیدیم.

وی گفت:اگر به تاریخ ۴۳ ساله انقلاب و تفاوت ایران انقلابی و استکبار را بررسی کنیم به فهرستی طولانی از اشتباه محاسباتی آمریکا پی می بریم. 

حجت‌الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد:رهبر بزرگوار انقلاب در ۱۹دی به صورت تصویری با مردم قم و بلکه با ملت ایران صحبت کردند و یکی از اشتباهات محاسباتی آمریکا را اینگونه توصیف کردند که ،چون خودشان صفت پلید کفر را دارند و  بویی از ایمان و معنویت نبرده اند لذا خیلی جاها، ایمان و معنویت ملت ایران را نادیده گرفتند لذا در محاسبات خود، شکست خوردند.

 خطیب نماز جمعه لنده گفت:راه حل نجات کشور مدیریت درست و شنیدن و عمل کردن به دغدغه های ولی فقیه است‌ در حالی که دشمن این گونه القا می کند که ایران به شدت به مذاکره نیازمند است.

امام جمعه لنده در ادامه به ۲۶دی ماه سالروز فرار شاه خائن اشاره و گفت:فرار او نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی است.وی تاکید کرد:فرار شاه عامل پیروزی نبود اما مسیر پیروزی را هموارتر کرد .

حجت‌الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:تاریخ نشان داده که استکبار هر وقت تاریخ مصرف مهره های خود تمام شده مثل دستمال کاغذی آنها را مچاله می کند و دور می اندازد. 

محمودی اصل به وفات حضرت ام البنین، مادر حضرت ابوالفضل العباس ع  و  ۳تن دیگر از شهدای کربلا اشاره و گفت:در واقع این روز مناسبت ترین روز برای تکریم از مادران و همسران شهداست.

 امام‌جمعه لنده با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی گفت: این شهید،کسی بود که یک تنه در مقابل استکبار زمان خود ایستاد و برای آرمانش جان خود را تقدیم کرد. 

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد:شهید نواب صفوی ایده تشکیل حکومت اسلامی را خودش مطرح کرد و این موضوع بر روحیه انقلابیون تاثیر گذاشت و بعدها با درایت امام خمینی ره کامل شد.

امام جمعه لنده در پایان گفت:در آینده نزدیک رئیس محترم مجلس شورای اسلامی قرار هست به استان سفر کند و طبیعتا نمایندگانی را فرستاد تا ظرفیت ها را بشناسند و آنچه که باعث رنج و ناراحتی مردم شده مورد مطالعه قرار دهند تا اگر سفری صورت گرفت سفر برای ما، مایه برکت باشد و نمایندگان وظیفه دارند بنا بر وظیفه نمایندگی خود تلاش نمایند و به کمک دولتمردان بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: