« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
فرماندار بهمئی خبر داد:
فرماندار بهمئی ، از اجرای 110 برنامه متنوع در دهه فجر امسال در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ فرماندار بهمئی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر این شهرستان که در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار و در این جلسه کمیته‌های دهه فجر شهرستان تشکیل شد و مسئول هر کمیته به بیان برنامه های خود پرداختند گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران در حوزه های گوناگون است و انتظار می رود با مساعدت و همکاری اصحاب رسانه‌ اهداف و دستاورد‌های انقلاب به بهترین نحو تبیین شود .


علی محمدی گفت: با همکاری ادارات ، نهادها ، دستگاه های اجرائی ، گروه های مختلف مردمی و مجموعه مسئولان ، روحانیت معزز ، بسیج ، سپاه پاسداران و بویژه نسل جوان و ستاد نماز جمعه در دهه فجر امسال در بهمئی 110 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود.


علی محمدی با اشاره به اهمیت بزرگداشت و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تشریح برنامه‌های شهرستان بهمئی از آمادگی مردم و مسئولان برای برگزاری باشکوه مراسمات این دهه خبر داد و با بیان اینکه ، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در روز ۱۲ بهمن ، مراسم زنگ انقلاب و غبارروبی در گلزار شهدای گمنام بهمئی برگزار می شود گفت : روز پنجشنبه ۱۴ بهمن از ساعت 9 صبح مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهمئی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه ، هر ساله برنامه های مختلفی به مناسبت دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان بهمئی اجرا می شود که امسال نیز باید این برنامه ها با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود گفت: همزمان با ورود بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام راحل به ایران اسلامی و 12 بهمن برنامه هایی اعم از غبار روبی گلزار شهداء، رژه خودرویی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس برگزار خواهد شد.


فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه ، دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ هجری شمسی ، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، پس از پانزده سال دوری و تبعید از وطن، درمیان استقبال پرشور مردم، قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت گفت : پس از گذشت ده روز از ورود ایشان به ایران، در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید که به همین دلیل، از روز دوازدهم بهمن، یعنی روز ورود امام خمینی (ره) به ایران تا بیست و دوم بهمن که روز پیروزی انقلاب اسلامی است، "دهه فجر" نامگذاری شده است و هر سال، جشن‌ها و مراسم ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام برگزار می‌شود.


علی محمدی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان ، بر لزوم برنامه‌ریزی برنامه ها ، مراسمات و جشن‌های این دهه با محوریت مردم و بویژه حضور پررنگ جوانان تاکید کرد و گفت : تبیین دستاورد‌های انقلاب و مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های برنامه های این روزها است که باید ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های نظام اسلامی در همه ابعاد به چشم انداز‌ها و اهداف بلند انقلاب هم توجه کرد.


بیان و تشریح خدمات انقلاب در بخش‌ها و روستا ها، توجه به حفظ وحدت و انسجام و تشکیل ستاد برگزاری در بخش‌های تابعه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.


غبار روبی گلزار شهداء، رژه خودرویی ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی  و قرآنی ، برپایی نمایشگاه انقلاب ، برگزاری مراسم و برنامه های متنوع در مدارس،کاشت نهال یادمان شهدا ، کلنگ زنی و افتتاح برخی از پروژه ها ، برگزاری جشن های انقلاب در مراکز بخش ها از مهمترین مصوبات این جلسه بود.


مسلم مختاری خبرنگار ونماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین