« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷
با حضور جمعی از جوانان و رئیس بانک ملی شهرستان؛
باشگاه پرورش اندام ستارگان شهرستان لنده با حضور زئیس و معاون بانک ملی شهرستان و جمعی از نوجوانان و جوانان شهرستان لنده در خیابان شهید رجایی (جاده مالشیخ) افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛باشگاه پرورش اندام ستارگان شهرستان لنده با حضور رئیس و معاون بانک ملی و جمعی از نوجوانان و جوانان شهرستان لنده در خیابان شهید رجایی (جاده مالشیخ) با مدیریت محسن کوتاهی افتتاح شد.


این مجموعه ورزشی مجهز به امکانات و تجهیزات حرفه‌ای و جهانی روز است و در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد، به گفته مدیر این باشگاه  برای تجهیز این مرکز ورزشی از طریق بانک ملی حمایت مالی لازم بعمل آمد.


کوتاهی مدیر این مجموعه ورزشی در آئیین افتتاحییه که با حضور گسترده جوانان این شهرستان انجام شد از نکوهی و خانم دانایی از مجموعه اداره ورزش و جوانان ؛ از آقایان عزیزی و کرمی به ترتیب بعنوان رئیس و معاون بانک ملی شهرستان و همچنین از خبرنگار و مدیریت پایگاه خبری آوای رودکوف و همه کسانی که در این افتتاحیه شرکت کردند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این مجموعه ورزشی بتواند گامی در جهت توسعه ورزش شهرستان بردارد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین