« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یک فراخوان عمومی جهت حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یک فراخوان عمومی جهت حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن دعوت به عمل آورد.


متن این فراخوان بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آستانۀ چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با شعار محوری «جشن ملی 1400»، ضمن تبريک و تهنيت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (رحمت الله علیه) به میهن اسلامی از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می کند به‌ منظور پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و در راستای تقدیر و تجلیل از حماسه‌ آفرینی‌های غیور مردان ایران‌ اسلامی، ضمن حضور در مراسم، با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب‌ اسلامی تجدید میثاق نموده و با اتحاد حول محور ولایت فقیه بر ادامۀ راه شهدا و حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود رقم زنند.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن ماه، سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت در سراسر استان، با حضور اقشار مختلف مردم شریف، از ساعت 9 صبح در گلزارهای مطهر شهدا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنۀ استان برای حضور پرشور و گسترده در ویژه ‌مراسم آغاز آیین‌های بزرگداشت ایام‌الله دهۀ فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله دوازدهم بهمن در سراسر استان دعوت به عمل می آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: