« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
سیاسی؛
فرماندارشهرستان بهمئی باصدورپیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی؛فرماندار بهمئی، به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد.

متن پیام  علی محمدی به شرح زیر است:

       بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
      «والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...»

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای " ولایت فقیه و رهبری" در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی باشعارجشن ملی ۱۴۰۰، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل وسومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه شهرستان بهمئی تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم و از مردم عزیز این خطه دلاورخیز دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسمات و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار ، عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به معنای واقعی به تصویر کشند.

                   علی محمدی / فرماندارشهرستان بهمئی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: