« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
هم زمان با آغاز دهه فجر روی می دهد:
آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری بلوط در یاسوج به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ پاسدار وحید مثنوی، معاون فرهنگی، هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه عکس و پوستر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال بلوط ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود.


وی افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ بهمن دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند در ساعات ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶تا ۱۹ این روزها با مراجعه به نمایشگاه از این آثار دیدن نمایند. 

معاون فرهنگی هنری سپاه فتح گفت: این جشنواره با محور عکس، پوستر، انیمیشن، فیلم کوتاه و مستند برگزار شد که هنرمندان استان  ۳۷۰ عکس، ۶۵ پوستر، ۳۵ اثر مستند و فیلم کوتاه و ۱۰ انیمیشن  به جشنواره ارسال نمودند. با نظر داوران ۱۳ اثر در این جشنواره منتخب شدند و که این آثار ساعت ۱۱ صبح  روز ۱۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می شود.

مثنوی گفت: مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد چندسالی است که راه اندازی شده و در این مرکز برنامه های فرهنگی مختلفی را ارائه کرده است.
 
وی افزود: در کنار تولید آثار فاخر،  بستر راه انداری جشنوارهای هنری را در دستور کار قرار دادیم. در این راستا جشنواره  سرود آوای چکاوک را راه اندازی کردیم. هم چنین در سال جاری علاوه بر جشنواره سرود، جشنواره تئاتر راه اندازی شد و شاهد حضور گروه های مختلف هنری استان در این جشنواره بودیم. 

وی گفت: جشنواره دیگرمان ، جشنواره هنری های دیجیتال بود. این جشنواره تحت عنوان جشنواره بلوط راه اندازی شد و که موضوعات آن در حوزه عکس، فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن کمیک است.

 مثنوی افزود: امسال  ۵۸۶ اثر در تمام بخش ها به جشنواره بلوط راه یافتند که برگزیدگان آن در دهه فجر مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
   
 مثنوی در پایان افزود: این مراسم در تاریخ ۱۸ بهمن در سالن حکیم جرجانی  برگزار می شود. 

 وی گفت:در جشنواره سرود چکاوک امسال نیز تا امروز بیش از ۱۸۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

 وی افزود: از روز چهارشنبه کاروان جشن انقلاب در ۴ شهرستان استان اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را خواهند داشت.  

مثنوی در خصوص جشنواره تئاتر هم گفت: فراخوان اولین جشنواره سیمرغ در سطح استان منتشر شد که در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: