« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
آوای رودکوف؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازغرفه صنایع دستی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در  بازدید از غرفه استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و فرصت های سرمایه گذاری استان بطور هدفمند در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

سیدعلی احمدزاده این نمایشگاه را فرصت خوبی برای معرفی توانمندی ها و جذابیت های استان عنوان کرد و افزود: حضور در نمایشگاه های بین المللی نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار استان دارد.


وی نمایشگاه ها را یک فرصت بی ‌نظیر برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌ها دانست و افزود: استان ما با توجه به تنوع بالای تولیدات صنایع دستی علاوه بر معرفی آن می تواند به رونق روز افزون تولید، بازاریابی، عرضه و صادرات آن شتاب بخشد.

استاندار، لازمه توجه به دو حوزه گردشگری و صنایع ‌دستی استان را معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها و حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی دانست و عنوان کرد: حضور در نمایشگاه ها علاوه بر ظرفیت سنجی، کیفیت سنجی محصولات، معرفی ظرفیت ها در سطح ملی و فرا ملی نیز می باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: آداب و رسوم، پوشش محلی مردان و زنان این دیار خود یکی از ظرفیت های مهم برای جذب گردشگری است که بخوبی در این نمایشگاه بین المللی در حال معرفی است.


وی بیان کرد: خوشبختانه تولیدات صنایع دستی با کیفیت از هنرمندان صنایع استان در این نمایشگاه شاهد بودیم که شایسته تقدیر است.

دکترسیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازدید و از نزدیک با هنرمندان هم استانی دیدار و گفتگو کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: