« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از اجرای ۷ طرح زنبورداری در دهه فجر به نمایندگی از ۴۳ طرح اشتغالزایی منطقه یک یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت:  ۷ طرح اشتغال‌زایی زنبورداری کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۴۳ طرح اشتعال زایی به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مددجویان وافراد نیازمند اجرایی شد.


مصیب حیدری افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۷ طرح اشتغالزا ۳۵۰میلیون تومان است.

وی یاد آور شد:  بمناسبت چهل وسومین فجر پیروزی ۴۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و۱۵۰ میلیون تومان در حال اجرا میباشد.       

حیدری گفت از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰  طرح اشتغال کشاورزی، دامداری و خدماتی،خودروی وانت  برای مددجویان ومتقاضیان اشتغال اجرایی شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این ۴۰۰  طرح را بالغ بر ۱۷میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح ها باعث اشتغالزایی مستقیم وغیر مستقیم بیش از ۱۰۰۰ نفر شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر وتشکر از حمایت بانک‌های عامل خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانکها بالغ به  ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۶۵۰ نفرتشکیل  پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت وکمک به نیازمندان را دارند واقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۱۴ نفر از کارجویان اشتغال در سال  جاری اشاره کرد و افزود:تا کنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد همچنین یاد آور شد در مدت شش ماهه اول سال ۴۲ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده است.

حیدری در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده اندو برای انان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند ومیتوانند جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین