« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
 پایگاه خبری آوای رودکوف:احمد علیرضا بیگی در گفتگو با «انتخاب»  در واکنش به اظهارات عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد و محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس مبنی بر احتمال حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص، گفت: «در این خصوص اظهارات متفاوتی شده است. چند ماه پیش هم آقای الله کرم موعد را اسفند ماه تعیین کرده بود. این‌ها اظهارات دقیقی نیست ولی حاکی از آن است که جماعتی مشتاق هستند تا چنین اتفاقی بیافتد. باید دید چرا علاقه‌مند به حذف ایشان هستند؟ چه احساس خطری دارند و چه منفعتی گیر آنها می‌آید که مشتاقند دوره عضویت آقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص به پایان برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که چرا برخی صحبت‌هایی مبنی بر حذف احمدی‌نژاد می‌کنند، بیان کرد: «بالاخره ایشان برخلاف انتظار تعدادی که تصور می‌کردند که آقای احمدی‌نژاد در مورد موضوعات پیش از انتخابات موضع گیری‌ها و نقطه نظراتی خواهند داشت، اما ایشان اعلام کردند که مشتاقانه و دلسوزانه روند اصلاح امور کشور را دنبال می‌کنند. بنابراین آنچه این افراد تصور می‌کرند، محقق نشد. طبیعتا از جنبه دیگری تلاش می‌کنند که شرایط جدیدی را برای آقای احمدی‌نژاد پیش بیاورند. ایشان هم با تحرکاتی که انجام می‌دهند به ویژه در بحث بین الملل و حضور در مجامع علمی نشان داده‌اند که همچنان با روحیه و با نشاط هم فعالیت‌های علمی و بین المللی‌شان را دنبال و هم مشکلات مردم را با دقت رصد و در ابعاد مختلف اظهار نظر می‌کنند.»

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی مقامات رسمی و مربوطه با ایشان در مورد حذف‌شان از مجمع تشخیص صحبتی شده است، عنوان کرد: خیر، تشخیص اینکه چه کسانی در مجمع عضویت داشته باشند با رهبری است. این افراد که چنین اظهار نظراتی دارند، کاره‌ای نیستند و باید مشخص کنند که از کجا الهام می‌گیرند و به این اطلاعات دسترسی دارند.»

او تاکید کرد: «ماهم انتظار داریم که مجمع در این خصوص اظهار نظر کند که این افراد در این ماجرا کاره‌ای نیستند و نظر، نظر رهبری است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: