« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
یاداشت به قلم محمد صادق کریمی فعال مجازی شهرستان لنده؛
ما مردم شهرستان اولین ها "لنده"انتظارمان از دولت جدید این است بدون هیاهو،در میدان خدمت ،نگاه ویژه ای به رفع مشکلات و برون رفت منطقه از وضعیت موجود را اتخاذ کنند.این تحول باید زمینه ساز رنگ و بوی "امید"،"شادابی" و" تغییر اساسی" باشد نه فقط "شعار"و بازی با کلمات و فکر و اذهان مردم باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد صادق کریمی:بالاخره پس از ماه ها انتظار و کشمکش سیاسی فرماندار شهرستان لنده به مردم معرفی شده؛بگذاریم از نحوه انتخاب این چهره سیاسی که چطور،این میدان خدمت را متقبل گردیده.

ما مردم شهرستان اولین ها "لنده"انتظارمان از دولت جدید این است بدون هیاهو،در میدان خدمت ،نگاه ویژه ای به رفع مشکلات و برون رفت منطقه از وضعیت موجود را اتخاذ کنند.این تحول باید زمینه ساز رنگ و بوی "امید"،"شادابی" و" تغییر اساسی" باشد نه فقط "شعار"و بازی با کلمات و فکر و اذهان مردم باشد.

اگر به گذشته برگردیم کارهای بسیاری در دولتهای ماضی صورت گرفته ولی با توجه به رشد سریع جوامع امروزی،این خدمات نمی تواند جوابگوی مردم باشند.

ضمن خیر مقدم به فرماندار جدید شهرستان لنده جناب آقای" جلال دارش"(دانش) و تقدیر و تشکر فراوان از زحمات فرماندار سابق جناب آقای "تورج رزمجو" که در حد توان خود، گوشه ای مشکلات شهرستان را با مدیریت خود بر طرف کردند و این قطار توسعه و پیشرفت باید با جدیت و پشتکار ادامه یابد و انشالله به صورت عینی شاهد حل این معمای محرومیت باشیم.

این جانب به عنوان یک شهروند لنده ای از فرماندار جدید تقاضا دارم به موارد زیر که خواست اکثریت مردم لنده است را بها داده و به جد پیگیر و حلال این معضلات گردد:

۱.اولین خواسته مردم این است که خانه شما در شهر لنده باشد و خانواده شما از کمبودها و امکانات موجود با خبر شوند و این کار باعث گردد که درد مردم را بهتر درک کنید.

۲.آوردن اتاق فرماندار از طبقه سوم به طبقه همکف چون واقعا برخی مردم ضعیف الحال هستند توان راهپیمایی این همه پله را ندارد.

۳.استفاده از نیروهای خبره و کاری که تاکنون توانسته اند برای منطقه مفید واقع شوند بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی و فشارهای منطقه ای و طایفه ای و فردی.

۴.خدا را شکر دولت جدید با همکاری قوه قضائیه طرح مقابله با زمین خواری را بعنوان یک فرآیند پیشرفت آغاز کرده است.و این بیماری شوم شامل همه استانها و شهرستان می باشد و قطعا شهرستان ما هم از این قاعده مستثنی نیست و امید است با همکاری از طریق دادگستری شهرستان و استان ،اموال و اراضی که بدون هیچ سند و مدرک قانونی در اختیار برخی قرار گرفته را آزاد و به بدنه بیت المال باز گردانید.

۵.جلوگیری از استفاده غیر قانونی وسایل نقلیه ی ادارات در تایم غیر کاری توسط مدیران و کارمندان.

۶.بعد از ده سال شهرستان شدن هنوز برخی ادارات را،یا ندارم یا بصورت نمایندگی اداره می شود یا ریس دارند اما اداره دیده نمی شود و یا بصورت خانوادگی و تک نفره مدیریت می شوند که نیاز است هر چه زودتر این ادارات و بانکها در مرکز شهرستان دایر گردد.

۷.وضعیت فلاکت بار شهر ما خود گواهی می دهد که چه ستمی به لنده شده پس از سالهای سال.امید است با همکاری شهرداری، تحولی عظیم در مبلمان شهری و کف کوچه و خیابانهای شهر صورت گیرد.

۸.بحث ساختمان متروکه دانشگاه پیام نور و بنای ویران شده فرهنگسرای شهر، دل مردم را آزرده کرده. نیاز است بدون معطلی این دو پیگیری گردد.

۹.برون رفت لنده از بن بست باید از جاده های ارتباطی صورت گیرد.( لنده به لیکک که خطرناکترین جاده است با پیچ و خمهای فراوان.لنده به دهدشت. لنده به تشان.لنده به تونل کوه پات یا جاده جدید پاتاوه دهدشت.لنده به جاورده و قلعه ریسی و لنده مناطق عشایری کوه های سیاه و سفید)

۱۰.ارتقاء منطقه محروم قیام و چهارراه عالی طیب از دهستان به بخش و سپردن حق واقعی به آنها. 

۱۱.توجه ویژه به گردشگری در بستر رودخانه مارون در روستاهای ایدنک ،تراب و ابرزگه.

۱۲.انتقال آب آشامیدنی چشمه های موگرمون به سطح شهر لنده همانند روستاها.

۱۳.راه اندازی کارخانه گچ صنعتی در شهرستان.

۱۴.راه اندازی سایت پروازی پاراگلایدر در شهر شیتاب مرکز بخش موگرمون.

۱۵.استفاده از فکر و ایده شهروندان و هم شهرستان های ما برای بررسی مشکلات.
امید است چنین گردد.

دست من،دست تو،دست او
حلقه گردد برای پیشرفت شهر ما.
موفق و موید باشید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احسنت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
زنده باشی اخوی بسیار مفید واقعا قصد خدمت در حوزه دولتمردان مشهود است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: