« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
پیش از ظهر امروز؛
آئین اهدای هدیه ویژه مقام معظم رهبری به علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پیش از ظهر امروز آئین اهدای هدیه مقام معظم رهبری به علی پیروج نایب قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک 2020 با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و ... برگزار شد.


علی پیروج متولد سال 1377 اهل روستای توت نده شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار پرتاب نیزه کم بینایان و نابینایان و عضو تیم ملی ایران توانست در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره دست یابد.

پیروج یکی از ورزشکاران رشته پارادوومیدانی و پرتاب نیزه است که با پرتاب 64متر و 30 سانتی متری خود موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب نیزه در پارالمپیک 2020 توکیو شد.

او برای اولین باز است که در مسابقات پارالمپیک شرکت می‌کند و در اولین حضور پارالمپیکی خود در ماده پرتاب نیزه کلاس F13 موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

این پرتابگر نیزه ایران در مرحله نهایی ماده پرتاب نیزه (F12-13) بازیهای پارالمپیک توکیو با پرتاب 64 متر و 30 سانتیمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مدال نقره را از آن خود کرد.

امکانات ورزشی در تمام استان فراهم شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن عرض تسلیت به دلیل رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی در همین برنامه اظهار داشت: آیت‌الله صافی گلپایگانی از یاران دیرین امام و رهبری بودند، ارتحال این عالم وارسته ضایعه بزرگی است که جبران ناپذیر است.

سید علی احمدزاده در بخش دوم سخنان خود بیان کرد: از طرف مقام معظم رهبری هدایایی برای تجلیل از نائب قهرمان پارالمپیک استان " علی پیروج" ارسال شده که توسط نماینده ولی‌فقیه تقدیم این ورزشکار شد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان از این ورزشکار تجلیل می‌‌شود، خطاب به سرپرست ورزش و جوانان گفت: امکانات و شرایط مورد نیاز برای ادامه فعالیت و تمرینات این ورزشکار فراهم شود و حمایت همه‌جانبه صورت گیرد تا شاهد رشد و ارتقاء علی پیروج در مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت و امکانات ورزشی در استان اشاره کرد و یادآور شد: طی چهار دهه عمر انقلاب اقدامات خوبی در احداث امکانات ورزشی صورت گرفته و شرایط نسبت به گذشته تغییراتی فراوانی کرده است.

وی بیان کرد: امکانات و سالن‌های ورزشی متناسب با استعدادها در تمام شهرستان‌ها هم پیش‌بینی شود و در صورتی که خلاء و کمبودی در این خصوص وجود دارد برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین