« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
سخنگوی سپاه:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تاسی به فرهنگ عاشورا و پیوند با ولایت، توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود و ما هر روز مقتدرتر از گذشته شده ایم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین، گفت: سواد رسانه‌ای موجود در جامعه در تراز انقلاب اسلامی نیست و باید برای ارتقای این سواد تلاش کنیم تا در دام عملیات رسانه‌ای دشمنان قرار نگیریم.


سردار شریف با بیان اینکه دشمن با به کارگیری ابزار رسانه تلاش دارد تا تصویری غیر واقعی از دستاوردها و جریانات انقلاب مانند دفاع مقدس به نمایش بگذارد، خاطرنشان کرد: اگر دیر بجنبیم و هوشمندانه در بیان دقیق روایت‌ها اقدام نکنیم جای ما با صدام عوض می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه دشمنان در طول ۴۳ سال انقلاب، تصریح کرد: اگر فشارهایی که دشمنان به میهن اسلامی در این سال‌ها وارد می‌کردند به هر کشور و جامعه‌ای تحمیل می‌شد ده‌ها بار فرو می‌پاشید، اما به دلیل اتصال ملت ما با فرهنگ عاشورا و پیوند با ولایت، این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و ما هر روز مقتدرتر از گذشته شده ایم.

سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، دنیا را انگشت به دهان کرد، گفت: اندیشکده‌های نظامی غرب در حال مطالعه این موضوع هستند که چطور داعش با آن همه تجهیزات نظامی و امکانات مالی نتوانست به هدف خود که فروپاشی نظام سیاسی سوریه و در ادامه شکست محور مقاومت بود دست یابد و سربازان مقاومت با دلدادگی به سرباز انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی توانستند بر این جریان تکفیری صهیونیستی و تروریستی پیروز شوند.

وی افزود: آمریکا همه تلاش خود را به کار گرفت تا با اعمال تحریم‌ها اجازه وارد شدن بنزین مورد نیاز به ایران را ندهد، اما به همت قرارگاه خاتم و تلاش متخصصان داخلی ظرف مدت کوتاهی بنزین در داخل تولید شد و حتی صادرکننده بنزین شدیم.

سردار شریف گفت: باید توجه داشت که دشمن می‌خواهد با تصویرسازی نادرست و غیرواقعی و بزرگ نشان دادن ناداشته‌ها و کوچک نشان دادن داشته هایمان به ما القا کند که حاکمیت دینی کارامدی لازم را برای اداره یک جامعه ندارد.

وی افزود: منکر برخی نارسایی‌ها از جمله در مسایل معیشتی نیستیم که قابل حل هستند؛ چرا که در گذشته مسایل بزرگتری را حل کردیم، ولی باید به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به ویژه در زیر سلطه نبودن و استقلال و آزادی توجه داشته باشیم.

سردار شریف با اشاره به ۴۳ سال توطئه دشمنان به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: علت اصلی تهاجم‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای آمریکا علیه انقلاب و نظام ما این است که آن‌ها نمی‌خواهند بپذیرند یک گفتمان و قدرت دینی در دنیا جریان سازی کرده و مقتدر شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت و ولایتمداری مردم از همه توطئه‌های دشمن عبور کردیم و امروز تبدیل به یک قدرت در عرصه بین الملل شده ایم.

سردار شریف با اشاره به برگزاری شش دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: با همت سازمان بسیج رسانه در همه جای کشور شرایط جدیدی برای کشف استعدادهای حوزه رسانه با برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر فراهم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: