« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
یاسوج؛
رئیس جدید هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه بویر احمد با رای خبرنگاران عضو هییت اندیشه ورز این قشر مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز در محل ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح برگزار شد با رای اعضای این هییت، جناب آقای سید ولی موسوی به عنوان رئیس جدید این هییت اندیشه ورز انتخاب شد. موسوی که دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت است از فعالان رسانه ای با سابقه در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که البته در عرصه آموزش و پرورش نیز فعالیت دارد.


 وی که مدیر تنها هنرستان کشاورزی استان است سال گذشته به دلیل اقدامات خلاقانه و اثرگذار در این هنرستان به عنوان مدیر نمونه استانی معرفی شد.

 این فعال فرهنگی و رسانه  ای به عنوان‌ مدیر مسئول هفته نامه نسیم دنا  و پایگاه خبری آفتاب دنا در حال فعالیت است.

هم چنین در این جلسه با نظر اعضای هییت اندیشه ورز، ذوالفقار دیودل به عنوان نایب رئیس هییت اندیشه ورز بسیج رسانه معرفی شد. دیودل دارای کارشناسی ارشد رسانه از دانشگاه صدا و سیما است و از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای استان می باشد. وی چندی پیش به عنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی شد‌.


در این جلسه سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر به نقش اصحاب رسانه در فرمان جهاد تبیین و روشنگری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت جایگاه اصحاب رسانه به جهت اثرگذاری در جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

 وی با تشکر از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه عرصه ها فعال و پیشتاز هستند بیان کرد: هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان به بحث و بررسی پیرامون مشکلات و آسیب‌های اصحاب رسانه و رسانه های استان ورود کرده و همچنین تلاش می‌کند سهم خود را در پیشرفت و توسعه استان بیش از گذشته نمایان کند.


رضایی با تشکر از جناب آقای علی اکبری تبار مسئول  پیشین هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان، برگزاری دوره آموزشی خبر خوب، راه اندازی پویش خبر خوب، راه اندازی چند جشنواره و مسابقه رسانه ای و راه اندازی قرارگاه رسانه ای با حضور دستگاه ها و ادارات را از نتایج دوره مدیریت اکبری تبار در این هییت عنوان کرد.

همچنین در این جلسه اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان نظرات خود را در خصوص نحوه کمک اصحاب رسانه به کاهش آسیب های اجتماعی استان ابراز کردند. 


راه اندازی جشنواره تولیدات اصحاب رسانه در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی با مشارکت دستگاه‌های دستگاه‌های مختلف، دیدار و بحث و گفت وگو با مدیران مرتبط با حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود اثرگذار تر رسانه ها، آموزش اصحاب رسانه در خصوص نحوه ورود به بحث کاهش آسیب های اجتماعی و مطالبه گری از مسئولین مرتبط از مهم ترین مصوبات جلسه هییت اندیشه ورز بسیج رسانه بود. 

موسوی، رئیس جدید هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تشکر از حسن نظر اعضا و اقدامات ارزنده بسیج رسانه استان در ایجاد همدلی و همبستگی رسانه ها، از برنامه ریزی برای تشکیل منطم جلسات و اولویت بندی  مسائل اساسی استان با نظر اعضا خبر داد وگفت: آموزش و اقتصاد خبرنگاران، مطالبه گری از مدیران و تلاش برای ارتقا مسائل فرهنگي و توسعه ای از رویکردهای مهم این دوره خواهد بود.


سید ولی موسوی افزود: با تعامل و همدلی خبرنگاران و کمک مسؤلان مرتبط تلاش می کنیم خروجی مصوبات جلسات هیئت اندیشه ورز ارتقا کیفی فعالیت‌های رسانه ای در استان باشد.

گفتنی است جلسات این هیئت به صورت ماهانه برگزار می شود و جمعی از فعالان رسانه ای اثرگذار عضو این هییت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: