« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای استان کهگیلویه وبویراحمد:
سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای استان کهگیلویه وبویراحمد، مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و باشت به مدت یک هفته غیرحضوری وآموزش از طریق شبکه شاد ودر فضای مجازی انجام می گیرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سرپرست آموزش و پرورش  استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای  استان کهگیلویه وبویراحمد، مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و باشت به مدت یک هفته غیرحضوری وآموزش از طریق شبکه شاد ودر فضای مجازی انجام می گیرد.

حسنعلی عزت خواه افزود: فعالیت مدارس در سایر مناطق و شهرستان های استان نیز تا اطلاع بعدی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت قبل ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر مواردی از کرنا یا امیکرون در مدرسه مشاهده شد شورای مدرسه با هماهنگی کارشناس بهداشت و فرماندار یا بخشدار موارد را برای انجام دیگر اقدامات به اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: