« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات اجرای طرح آبرسانی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان به ۱۸۴ روستای استان و با ۱۳ هزار و ۳۳ خانوار و جمعیت ۵۰ هزار و ۷۶۳ نفری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور؛ عملیات اجرایی «طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور» آغاز شد.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم که در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئوکنفراس برگزار شد، گفت: از مجموع  روستاهای کشور که این طرح در آنها اجرای می شود، ۱۸۴ روستای آن در استان کهگیلویه وبویراحمد است.

سیدعلی احمدزاده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این طرح ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده، بهمئی، مارگون و گچساران عملیات اجرای آنها آغاز شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد ۱۸۴ روستای استان که این طرح در آن اجرای می شود، دارای ۱۳ هزار و ۳۳ خانوار با ۵۰ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت هستند.

وی اظهار داشت: میزان اعتبار این تعداد طرح ۲۰۸ میلیارد تومان و از محل محرومیت زدایی است که تخصیص ۱۰۲میلیارد تومان آن به استان اعلام  شد.
 
استاندار با بیان اینکه، این طرح ها در استان با مشارکت قرارگاه حضرت امام مجتبی (ع) اجرا می شوند، تصریح کرد: مجری طرح بسیج سازندگی سپاه فتح استان است.

به گفته دکتراحمدزاده، مدت زمان اجرای طرح ها ۲ سال می باشد ولی تلاش براین است که زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

استاندار یادآور شد: تلاش دیگری هم خواهیم داشت تا بتوانیم سهم استان را از این طرح بیشتر کنیم و روستاهای دیگری از مناطق مختلف استان را از آب بهداشتی وسالم برخوردار سازیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: