« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
به نقل از ایرنا؛
تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: با همه اختلاف سلیقه‌هایی که هست همه ما در زمان تهدید پشتیبان و رهرو فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز دوشنبه در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با امام راحل افزود: حضور معنادار و ارزشمند دوستان را در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم و از خداوند عاجزانه می‌خواهم که الطاف بیکران خود را نثار جامعه و شهدای ما کند.


وی گفت: در تاریخ و خاطره‌ای نقل شده که در شهریور ۱۳۲۰ چند روزی قبل از اینکه متفقین به ایران حمله کنند، حاکم وقت رضا شاه به بازدید یکی از هنگ های ارتش رفته بوده است. آن زمان مستشاران خارجی بسیار در نیروهای نظامی ما حضور داشتند فرمانده وقت یکی از این هنگها می پرسد اگر متفقین به ایران حمله کنند ما چند روز می توانیم مقاومت کنیم. او می گوید اعلی حضرت بپرسد چند ساعت به روز نمی رسد. و این اتفاق هم افتاد اولین گلوله هایی که در خلیج فارس شلیک شد تقریباً ارتشی برای کشور نماند.

حجت‌الاسلام خمینی ادامه داد: این را مقایسه کنید با شهریور ۱۳۵۹، وقتی به کشور حمله شد همان ارتشی که در شهریور ۱۳۲۰ چند دقیقه‌ای مقاومت نکرد، در دفاع مقدس در کنار نیروهای مردمی که بعد تبدیل به نهاد مقدس سپاه شد هشت سال جنگید و مقاومت کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) هنگامی که از ستاد مشترک ارتش خبر حمله را دریافت کرد، سخنرانی کردند و طی آن گفتند دیوانه‌ای سنگی انداخته است و درست خواهد شد و بدین ترتیب معمار انقلاب اسلامی با یک سخنرانی آرامش و امید را به جامعه تزریق کرد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت یک ارتش و نیروهای نظامی آن به ریشه‌هایی است که در میان مردم دارد و این درسی است که از انقلاب و دفاع مقدس گرفتیم. 

حجت‌الاسلام خمینی با بیان اینکه بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در دفاع از عزت ایران و انقلاب اسلامی یک پرچمداری بزرگ و عزت آفرین و افتخارآفرین را رقم زدند، عنوان کرد: امروز هم نباید شک کرد که با همه اختلاف سلیقه‌هایی که هست همه ما در زمان تهدید پشتیبان و رهرو فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. 

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه اگر همه مثل هم باشیم یعنی ذهن و فکر و اندیشه‌ای نداریم، گفت: اختلاف سلیقه نقطه قوت نظام اسلامی است. قدرت ما در کثرت و وحدت است؛ امروز هم اگر دشمن گوشه چشمی به تهدید و طمع نسبت به کشورمان داشته باشد هیچکس نباید تردید به دل راه دهد و همه باید پشت سر یک فرمانده و در یک مسیر گام برداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: