« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
یاداشت به قلم وحید حاج سعیدی؛
مثلاً بعد از اینکه حوصله تان از مدیریت در صدا و سیما، سازمان اوقاف، فضای مجازی، بنیاد غرب‌شناسی و فروشگاه شهروند سر رفت می توانید با هولدینگ خلیج فارس خودتان را سرگرم کنید! یا مثل آن 60 نماینده بعد از اتمام دوره نمایندگی، مستقیم از بهارستان به وزارت نفت بروید و میز بازی را آنجا بچینید...
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی ما بالاخره متوجه نشدیم این چه ماگلومانیای فرهنگی است که همه دوست دارند راجع به مسائلی که از آنها سر در نمی آورند نظر بدهند؟! اصلا ما نفهمیدیم مملکتی که سرانه مطالعه اش 2 دقیقه است، چطور این همه «روشنفکر» یا به قول خسرو معتضد «انتلکتوئل» دارد!

آمار سرانه مطالعه فیک است؟! مردم یواشکی کتاب می خوانند و مسئولان خبر ندارند؟! مافیای روشنفکری زورش زیاد است و آمار ها را دستکاری می کند؟! خلاصه یک جای کار می لنگد. الان هم یک عده روشنفکرنما عجالتاً بند کرده اند به شغل مدیران و مسئولان دولتی که چرا بدون تخصص وارد حوزه های تخصصی می شوند؟ چرا برخی مدیران بازنشسته نمی شوند؟! چرا با مدیران ناکارآمد برخورد نمی شود؟! و قس علی هذا....

غافل از اینکه در دنیای امروز اساساً شغل سرگرمی محسوب می شود و این خود روشنفکر بینی علمی - کاربراتوری ما باعث تشویش اذهان عمومی و خصوصی شده است.  

باور بفرمائید اگر قدیمی ها می دانستند «راز موفقیت آن است که شغل مان را جزء سرگرمی های خویش قرار دهیم»، نه خودشان را اذیت می کردند نه ما را آلاخون والاخون می کردند که «برو کار می کن مگو چیست کار» نمی دونم « کار نیکو کردن از پر کردن است» ، «کار جوهر مرد است» و این جور داستان ها...

البته این جمله را خدابیامرز «مارک تواین» نویسنده و طنز پرداز آمریکایی افاضات کرده که عالم و آدم خبر دارند که این بنده خدا آدم شوخ طبعی بوده ولی چه کنیم که خیلی از مدیران و مسئولان ما این رویکرد را کاملاً جدی گرفته اند و نصب العین قرار داده اند و هر پستی که به آنها تعارف می شود، برای سرگرمی که شده کادو را وا نکرده می پذیرند! کوه ابو قبیس را نمی خواهند جابجا کنند، چهار تا امضاء دیگر این همه دادار دودور ندارد! هدف سرگرمی و دور هم بودن است که محقق می شود! سرگرمی که هم خودتان بهتر از حقیر در جریان هستید، لاکردار نه تنها هدف غایی ندارد، بلکه با رسیدن به نقطه هدف، تازه هدف دیگری آغاز می شود!

مثلاً بعد از اینکه حوصله تان از مدیریت در صدا و سیما، سازمان اوقاف، فضای مجازی، بنیاد غرب‌شناسی و فروشگاه شهروند سر رفت می توانید با هولدینگ خلیج فارس خودتان را سرگرم کنید! یا مثل آن 60 نماینده بعد از اتمام دوره نمایندگی، مستقیم از بهارستان به وزارت نفت بروید و میز بازی را آنجا بچینید... اصلاً هم نگران قانون بازنشستگی، سن و سال، تخصص، مدرک تحصیلی و ... نباشید چرا که وقتی پای سرگرمی و بازی در میان باشد دیگر  این سوسول بازی ها معنا نخواهند داشت و اساساً سرگرمی قواعد خاص خودش را دارد!

حالا این لابلا اگر خدای ناکرده دکلی گم شد، جکت (تاسیسات حفاری در دریا) 40 میلیون دلاری در آب غرق شد، پراید 200 میلیون تومان شد، 50 تا ماشین به هم خوردند و کیسه هوای هیچکدام باز نشد و ... خیالی نیست و کسی با شما کاری ندارد؛ حتی اگر رنگ بورس مثل لباس شمر ملعون شود و میلیون ها نفر سرمایه شان را از دست بدهند، شما خیال تان راحت است که پاداش 910 میلیونی تان برقرار است و مو لای شکافش نمی رود!


تازه حقوق های نجومی، پاداش های میلیاردی، امضای های طلایی، وام های آنچنانی و ... هم تا دلتان بخواهد در این سرگرمی ها پیدا می شود! در ضمن برای اینکه این روند لذت بخش تر باشد و خدای ناکرده حوصله تان سر نرود، می توانید در و همسایه و فک و فامیل را هم  دور هم جمع کنید تا علاوه بر ایجاد جو صمیمی و دوستانه، از تجارب و تخصص آنها نیز بهره مند شوید .


بیشتر بخوانید (روی لینک زیر کلیک کنید) 

افشای استخدام رانتی ۶۰ نماینده ادوار مجلس در وزارت نفت/کدام نماینده کهگیلویه و بویراحمددر لیست 60 نفره قرار دارد!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: