« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۳ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهادجهت شروع زندگی مشترک اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ششمین روز از این دهه مبارک، مراسم اهداء نمادین ۲۳ فقره جهیزیه  به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد. مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تأسیس کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری تاکنون به نیازمندان ارائه شده است. 


وی تصریح کرد: اهداء جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده وکمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از  برنامه های فرهنگی این نهاد است. 

حیدری بیان کرد: اعتبار ومبلغ هزینه شده در خصوص تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر ۴۶۰ میلیون تومان است.   

                     

حیدری با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون،جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است،    گفت: نوعروسان تحت حمایت این نهاد قبل از دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آشنایی بیشتر آنان برگزار می شود شرکت می کنند. 


وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در برنامه های کمیته امدد، بیان کرد: از همه خیران نیکوکار دعوت می کنیم تا مثل همیشه با مشارکت در طرح اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند. وی با یاد آوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ فقره جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شده گفت؛  اعتبار خرید این اقلام به صورت عمده بالغ بر یک میلیاردو ۱۳۵ میلیون تومان است. وی در پایان با یاداوری اینکه تعداد ۱۳۰ زوج دیگر پشت نوبت دریافت جهیزیه در اداره منطقه یک یاسوج میباشند گفت؛ چشم انتطار حمایت خیران ونیکوکاران بزرگوار جهت تامین جهیزیه برای فرستادن نوعروسان به خانه بخت هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: