« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی«امین درخشان» را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «امین درخشان» را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در حکم دکتر محمدمهدی اسماعیلی خطاب به امین درخشان آمده است: نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌شوید.

بنا به این گزارش؛ امین درخشان متولد ۱۳۶۱ و دانشجوی دکتری سیاستگذاری فرهنگی است.

درخشان پیش از این مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

«مبانی فرهنگ و رسانه در عصر جدید» و «خانواده، جامعه، فضای مجازی و سواد رسانه ای» از جمله تالیفات این کارشناس امور فرهنگی وهنری است.

گفتنی است که پیش از این محمد علی پیرسبزی عهده دار مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد بود.

پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ انتصاب شایسته ی این جوان انقلابی ؛با تجربه و تحصیلکرده را  مصداق بارز بیانیه ی گام دوم انقلاب دانسته و ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این استان را  مسالت می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: