« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
خبر فوری،
یک منبع آگاه گفت: برخی اسناد حکایت از دخالت شدید یکی از نمایندگان مجلس استان در امر انتخاب مدیران کل دارد و احتمال رد صلاحیت وی را به وجود آورده است.


به گزارش آوای رودکوف به نقل از صبح زاگرس،  با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت ها و تحرکات مختلف در همین راستا در سطح کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.


یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برخی اسناد حکایت از دخالت شدید یکی از نمایندگان مجلس استان در امر انتخاب مدیران کل دارد.


وی ادامه داد: این اسناد از سوی یکی از وزارت خانه ها به دست ما رسیده است، که برخی فایل های مرتبط با این قضیه نیز موجود است.


این منبع آگاه در پایان گفت: اگر نهادهای مربوطه به این اسناد دست پیدا کنند، قطعا در آینده نزدیک این نماینده مجلس رد صلاحیت خواهد شد.


گفته می شود، طی ماه های اخیر بعد از فرمایشات رهبر انقلاب در گفت و گو با نمایندگان و امر صریح ایشان مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در موضوع انتصابات، این مورد به طور دقیق تر مورد بررسی نهادهای نظارتی قرار گرفته است.

باید دید و منتظر ماند که آیا این موضوع به نتیجه خواهد رسید یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: