« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
در مراسم جشن انقلاب شهرستان لنده عنوان شد:
مراسم یوم الله ۲۲بهمن در مصلی نماز جمعه لنده برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛فرماندار شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حاکمیتی در گوشه‌ای از جهان شکل گرفت که به همه خواسته ها و اراده های شیاطین عالم نه گفت. 


وی افزود:اگر امروز در عراق،لبنان و آمریکای لاتین در برابر استعمار گران و خواسته های نامشروعشان ایستادگی وجود دارد الگویشان انقلاب اسلامی است.

جلال دانش در ادامه گفت "به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی خیمه گاه امام حسین ع است و اگر این خیمه گاه آسیب ببیند هیچ چیزی از ظواهر و مسائل مربوط به دین باقی نخواهد ماند."


 فرماندار شهرستان لنده تاکید کرد:تنها امید و راه تنفس ملت های آزادی خواه جمهوری اسلامی است و این هویت بخشی را انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

 سخنران مراسم ۲۲بهمن خاطرنشان کرد:علی رغم همه سنگ اندازی ها و شیطنت ها این نهال با برکتی که در ابتدای انقلاب توسط ملت ایران و امام امت کاشته شد، الان به یک درخت تنومند تبدیل شده که نه تنها با تهدیدات از جای خود تکان نخواهد خورد،بلکه مایه اتکا و تکیه گاه سایر ملل آزادی خواه جهان خواهد بود.


فرماندار لنده در پایان گفت:بهترین راه برای حفظ این انقلاب خدمت به مردم است،ما این اراده را داریم که انشالله تمام وقت در خدمت مردم باشیم و از مردم عزیز تقاضا داریم در جایی که دولت و سایر نهادهای انقلابی قصد خدمت رسانی دارند مانع نشوند و همکاری کنند.


عکس و گزارش از بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: