« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
سیاسی؛
فرماندار بهمئی با صدور پیامی از تک تک آحادجامعه بالاخص مردم شریف ونجیب این شهرستان به جهت حضوردر جشن انقلاب تقدیروتشکرنمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛علی محمدی فرماندار فرماندار بهمئی با صدور پیامی از تک تک آحادجامعه بالاخص مردم شریف ونجیب این شهرستان به جهت حضوردر جشن  انقلاب تقدیروتشکرنمودند.


     متن پیام به شرح ذیل است؛
   بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِينَ جاهَدُوا فِينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ «69»
و كسانى كه در راه ما تلاش وجهاد كردند، راه‌هاى قرب به خود را به آنان نشان خواهيم داد و همانا خداوند با نيكوكاران است.

با صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ شکر و سپاس بی حد، خداوند متعال را که در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب و به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد بالاخص مردم عزیزشهرستان بهمئی یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در صحنه‌های مختلف و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردندوجشن های دهه فجر را با حضورپرشورخود باشکوه برگزارکردند ودر روز۲۲ بهمن به مانند هرسال روز تجدید میثاق دوباره ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل است که استقلال، آزادی و خودباوری را برای مردم به ارمغان آورد را با حضور انقلابی خودبه جهانیان نمایان ساختند.

ملت با بصیرتی که پشتیبـان ولایت فقیه و نظام‌الهی است و با لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری با صبر و استقامت در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کند و این مهم را در طول عمر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده است.

اینجانب بعنوان خادم مردم فهیم وارزشمندشهرستان بهمئی بر خود لازم و واجب  می دانم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف برای شرکت درجشن ها و راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نمایم و امید است که امروز مردمی که آمدند تا بگویند علی رغم سختی ها، مشکلات ، بر عهدی که با شهدا بسته اند،ایستاده اندرا دریابیم وبرای این مردم از هیچ کوششی دریغ ننماییم چون این شعار امام خمینی (ره) بود ودربیانات موکدرهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای بجهت خدمتگزاری به مردم تاکیدفراوان شده است.

                   علی محمدی
           فرماندارشهرستان بهمئی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: